• Haja98

BF januari 2026

Hejsan!

Vet inte om det redan finns en sån här tråd, men jag lyckades inte hitta en 😅 Tänkte om det är fler som har BF i januari 2026 och vill ha ett forum tillsammans där vi diskuterar symptom och allt annat! 

Kort om mig: jag är 26 år och har bf 2 januari med första barnet! Jag och min sambo försökte i ett år och skulle precis söka hjälp när vi lyckades med detta lilla frö i magen! 
    Jag mår illa, inte så jag spytt men ändå illa, har ont över magen, känner mig sjuk i kroppen och är tröttare än jag någonsin varit tidigare! Men också lyckligare ❤️

Hoppas det är fler som har bf i januari som vill prata av sig! 

• Svar på tråden BF januari 2026
  • Anonym (Ellzbellz)
    sweetrain skrev 2025-07-07 21:41:32 följande:

Var på ultraljud idag för KUB (blod och urintest för 2 veckor sedan) och fick se en sprattlande liten krabat Drömmer Mätte några dagar mindre men förväntade mig det, 11+5 och blev flyttad till 21 Jan istället för 16e som bm först sagt. Annars såg allt jättebra ut!! 

Fy vilken lättnad att få se bebis efter så många veckor, har världens huvudvärk nu på kvällen, antagligen efter all spänning lagts. 

Stort grattis, skönt att få se ett litet liv på skärmen ☺️!

har också KUB i veckan, galet nervös även fast man gjort detta innan 😵?💫
  • Maramba

Så fick vi svar på Nipt.

En frisk flicka. Så otroligt skönt att äntligen få svar. 

• Malinmana

DDetta måste väl vara ett begynnande missfall? Första bilden är från tisdag förra veckan (v 3+2), andra bilden igår (v 4+1) å sista bilden idag (4+2)????
  • Malinmana
    Malinmana skrev 2025-07-08 15:15:15 följande:

DDetta måste väl vara ett begynnande missfall? Första bilden är från tisdag förra veckan (v 3+2), andra bilden igår (v 4+1) å sista bilden idag (4+2)????  Bilden i mitten blev upp å ner. Det svagare strecket på plusset är själva teststrecket.
  • nov91
    Maramba skrev 2025-07-08 15:08:54 följande:

Så fick vi svar på Nipt.

En frisk flicka. Så otroligt skönt att äntligen få svar. 

Åh grattis till er! 🌻 

Vi har också bokat nipt, på torsdag tillsammans med ultraljud. Vi beställde express och kommer få veta inom 5 arbetsdagar efter provtagning. Längtar ihjäl mig men också jätte nervös inför svaren! 
  • Anonym (Ellzbellz)

Nu har jag med vart på ultraljud och allt såg fint ut! 🙏🏼

• Maramba
    Anonym (Ellzbellz) skrev 2025-07-11 09:35:49 följande:

Nu har jag med vart på ultraljud och allt såg fint ut! 🙏🏼

Stort grattis! 😄
  • Maysee

Hej alla!
    gjorde KUB i juni och allt såg bra ut! vart förflyttad till BF 5e januari.
    mår fortfarande illa och spyr lite men betydligt bättre. Är nu i vecka 14+5.
    Är förstföderska och tycker man sett väldigt tidigt på min mage, är det fler som upplevt det? 

i Augusti får vi reda på kön!

• Catwoman91
    Solrosen96 skrev 2025-07-06 10:51:17 följande:
     Hej! Har också gjort ivf och är i vecka 11+0 så vi är väldigt nära varandra haha! 😅

Mitt enda symtom under den här graviditeten är minskad matlust, ingen trötthet inget illamående eller ömma bröst osv. Men börjar bli lite trött på att typ all mat låter äckligt i mitt huvud, ska inte klaga dock mår ju betydligt bättre än många andra 😂 
    Ååå va kul!! Grattis ???? jag känner inte så mycket förutom att jag är förstoppad! är Det första IVF:en du har gjort? Ja men exakt! Man är ju så olika och alla känner olika😊
Svar på tråden BF januari 2026