• Anonym (sötkaramell)

Hur hade ni reagerat?

Min flickvän har barn och hon brukar ha playdates med en annan på samma förskola. En man. Pappan till barnet. 

Hon är där och käkar middag och dricker vin/ öl medan barnen leker. 

Jag har inte tänkt på detta men råkade nyligen se att de hade konversation på sms. Hon hade skickat bilder på valborg och han från där han var med dottern. 

Jag såg väldigt snabbt över axeln att hon skrev att hans dotter var fin. 
    Han svarar typ " men jag då och sen smiles." 
    Och hon gav ett hjärta på det. 

Vad skulle vara er reaktion. 

• Svar på tråden Hur hade ni reagerat?
  • Anonym (sötkaramell)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-24 09:30:08 följande:

Om hon var otrogen med sitt ex när ni träffades så har hon nog varit otrogen med den här killen.

Klart dom legat flera ggr, äta middag å dricka vin å öl har dom gjort troligtvis gjort själva.

I par tar med barnen och gör sådant.

Gå inte tillbaka.

Nej nu får det räcka  - är nästan övertygad om att hon åtminstone har velat ha en fot in och säkert gjort mer. 

• Anonym (sötkaramell)

Men egentligen är inte det viktigast. Det viktiga här är noll respekt, transparens. Och främst att hon inte är en snäll person. 

• Anonym (Milf Hunter)
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-24 10:39:58 följande:

Men egentligen är inte det viktigast. Det viktiga här är noll respekt, transparens. Och främst att hon inte är en snäll person. 

Hur länge har ni varit tillsammans, hur har erat sexliv varit.

När hade ni sex senast, har du märkt av att hon jobbar över mycket, försvinner för att göra ärenden, eller konferenser med jobbet där man är borta?

• molly50
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-24 00:28:18 följande:

Ville bara se just det där. Inget mer. Är det konstigt. Vad är det stt dölja. 

Inte konstigt alls. Men hon har något att dölja. Något hon inte kan stå för inför dig.
    Så du gjorde helt rätt som gick.
    Hur reagerade hon på det?

Skulle hon komma tillbaka och vilja försöka igen så ta henne inte tillbaka. Du förtjänar bättre.
  • Anonym (sötkaramell)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-24 10:51:52 följande:

Hur länge har ni varit tillsammans, hur har erat sexliv varit.

När hade ni sex senast, har du märkt av att hon jobbar över mycket, försvinner för att göra ärenden, eller konferenser med jobbet där man är borta?

Vi hade ett sexliv Å gott det går med hennes dotter i närheten. 

hon har inte jobbat över. Hon har velat vara med mig. 

tror mest han har varit någon som hon fått bekräftelse från plus någon att gå till ifall jag gör slut. 

• Anonym (sötkaramell)
    molly50 skrev 2025-05-24 11:04:41 följande:
    Inte konstigt alls. Men hon har något att dölja. Något hon inte kan stå för inför dig.
    Så du gjorde helt rätt som gick.
    Hur reagerade hon på det?

Skulle hon komma tillbaka och vilja försöka igen så ta henne inte tillbaka. Du förtjänar bättre.
    Tack.  Ja främst att få vara fri från det här 
  • Anonym (sötkaramell)
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-24 12:07:22 följande:

Vi hade ett sexliv Å gott det går med hennes dotter i närheten. 

hon har inte jobbat över. Hon har velat vara med mig. 

tror mest han har varit någon som hon fått bekräftelse från plus någon att gå till ifall jag gör slut. 

Vi har inte varit ihop så länge. Tack och lov. 
  • molly50
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-24 12:08:39 följande:
    Tack.  Ja främst att få vara fri från det här 
    Jag förstår det. Och hon har ju visat tidigare att hon inte respekterar dig och att hon inte är att lita på. Till slut så kommer man till en gräns. Och den gränsen verkar du ha kommit till nu.

Hur reagerade hon på att du lämnade?
  • Anonym (sötkaramell)
    molly50 skrev 2025-05-24 12:13:33 följande:
    Jag förstår det. Och hon har ju visat tidigare att hon inte respekterar dig och att hon inte är att lita på. Till slut så kommer man till en gräns. Och den gränsen verkar du ha kommit till nu.

Hur reagerade hon på att du lämnade?
    Jag vet inte exakt. Jag tog min jacka och gick. Sen blockerade jag henne. 
  • molly50
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-24 12:30:01 följande:
    Jag vet inte exakt. Jag tog min jacka och gick. Sen blockerade jag henne. 
    Ok. Det är bra. Men skulle hon söka upp dig på annat sätt så ta henne inte tillbaka.
Svar på tråden Hur hade ni reagerat?