Sarasi skrev 2025-06-06 13:23:40 följande:
Ni som tempar, vad använder ni för termometer? Ser flera skriva två decimaler nämligen och min har bara en.
Hade en från Bauer innan och nu sen en vecka använder jag Tempdrop som är ett armband man tar på när man går och lägger sig och tar av när man går upp 🤗
Sarasi skrev 2025-06-06 11:50:06 följande:
Det är ju inte kört förrän mensen kommer.
Vet! håller hoppet uppe till måndag 🤞
Siripiri skrev 2025-06-06 13:01:22 följande:
Riktigt bra rutin ju ☺️🙏🏼
Ja har sovit så mycket bättre och kan inte göra några natt googlingar 🙈😅 Hoppas det ska resultera i att ett plus kommer snabbare 🙏
Vallmo93 skrev 2025-06-06 12:32:39 följande:
Förra månaden började jag testa på 8 dpo och blev så himla nedslagen varje morgon det var negativt.. Så den här månaden tänkte jag försöka vänta lite längre.
På måndag är jag ÄL +11 och då har jag och min partner anniversary och ska ut på middag. Så testar nog då, dels för det hade varit fint att få veta den dagen men också för att jag vill veta om jag kan dricka vin eller ej på middagen haha 😂❤️🤞
Hoppas ni får ert ➕på måndag 🤞Jag är tvärtom, tycker det är lättare att se negativt ju tidigare jag testar.
Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-06 13:15:01 följande:
Min temp höjdes idag så sannolikt skedde ÄL igår och värken är borta, skönt 😅 Bara vänta och hålla tummarna nu även för mig att det tar sig denna gång 🙏🏻
Håller tummarna 🤞