lamaja skrev 2025-06-07 18:53:59 följande:
Spännande 😊 tycker skuggan(?) Blir starkare för varje test 😍
Minst sagt spännande, vet inte vad jag ska tro än 😅🥰
Anonym (Lily96) skrev 2025-06-07 18:40:35 följande:
Åhh så spännande Ardna! 🤩 Jag ser något på de tre nedersta - hoppas, hoppas, hoppas att det är ett litet frö som gror! 🍀
Tack så mycket 🥹
Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-07 16:48:43 följande:
På ÄL+10 med svaga streck har jag fått gravid på digitalt samma dag under kvällen 😏 Fingers crossed 🤞🏻
Jag hade supertydligt plus med sonen på 10 dpo, men dessa blir jag bara inte klok på. Dock doppade jag ett i vatten som blev blankt 🤗 Tack 🥰
Vallmo93 skrev 2025-06-07 16:48:27 följande:
Åh spännande! FL kvaliten är ju sämst men jag ser absolut en svag linje på dina 10 dpo EM tester iaf! 😍 Hoppas det blir starkare för dig! Vilket test började du ana ett streck? Var det på första/9dpo?
haha jag skrev ju igår att jag skulle vänta längre denna månaden och testa på måndag först - men vem är jag att lura. Kunde inte hålla mig och har tagit två tester nu idag på 8dpo (utan någon tillstymmelse till streck)😂. Inte lika nedslagen som förra månaden dock, har fortfarande hoppet uppe lite att det är skillnad den här månaden.
Tack ❤️ igår såg jag inget, annars hade det varit lika många tester från igår 😅 Tyckte mig se något i morse men är helt ärlig inte klok på det. Tycker de bleknar efter ett tag medan pregmate är blanka inom tiden och sen får ett streck.
Helt omöjligt att vänta med att testa ju 😅 Håller tummarna att ditt plus är tydligt när det kommer 🤞🙏😍