• Nanathalie

BIM juni 2025

Hej!

Jag tänkte starta en ny tråd för oss som väntar på bim i juni.

Jag är snart 35, har 2 barn sedan tidigare (8 och 12) och försöker med en gemensam sladdis med mannen sedan 1 år tillbaka i april 2024.

Fick ett MA i vecka 11 i februari och plussade på nytt för några dagar sedan men testen är nu negativa, en kemisk med andra ord och jag inväntar bara blödningen.

Här kan vi följas åt med känslor och tankar. Bim-lista kommer i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM juni 2025
  • ungmo98

Kul med lite plus i tråden!! ✨

vi har gjort vad vi kunnat, nu är det bara invänta BIM 17 juni och hoppas att det ville sig för oss. Håller tummarna, mer kan man ju inte göra? 

• Anonym (Ardna)
    Annpor skrev 2025-06-05 21:30:47 följande:
    Hahah, ÄLSKAR detta!!!!! Sign me upp anytime alltså, jag kommer! 😂😂😂😂🙏🏻
    Haha ja jag önskar så det fanns något mer att göra än att bara försöka och se hur det går 🙈😂
  • Anonym (Ardna)

Testade idag på 9 dpo ➖

Drömmen att det skulle gå enklare andra gången börjar blekna. Samtidigt vet jag att nästa gång kan vara gången som allt stämmer 🙏 

Är ändå en vinst att ägglossningen kom i rimlig tid denna cykeln, kanske har kroppen fram till nu varit i obalans. Kommer garanterat vara taggad på nytt försök till äl kommer nästa gång, hoppas så den kommer i tid igen 🤞

Vem vet, vi kanske hör till dem som lyckas efter äggledarspolning 🙈🙏

• Siripiri
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-06 08:39:57 följande:

Testade idag på 9 dpo ➖

Drömmen att det skulle gå enklare andra gången börjar blekna. Samtidigt vet jag att nästa gång kan vara gången som allt stämmer 🙏 

Är ändå en vinst att ägglossningen kom i rimlig tid denna cykeln, kanske har kroppen fram till nu varit i obalans. Kommer garanterat vara taggad på nytt försök till äl kommer nästa gång, hoppas så den kommer i tid igen 🤞

Vem vet, vi kanske hör till dem som lyckas efter äggledarspolning 🙈🙏

Tråkigt.. men det finns några dagar till med möjligheten till ett plus ♥️ 

Skönt! Jag tror helt ärligt att min ÄL kom tidigare förra cykeln pga jag gjorde en spolning, för denna cykeln verkar den komma precis som den annars gör. Hoppas din fortsätter på samma spår om det inte blir ett plus denna månaden 🙏🏼 
  • Valentines

Idag är min BIM-dag, mensen har inte kommit och testerna är fortsatt positiva så lägger in mitt plus på listan och håller tummarna för att det blir många fler denna månad ❤️ 

1/6 becky ➕
    1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill
    9/6 Vallmo93
    9/6 Haringenfantasinuheller 
    11/6 Annpor
    12/6 Nanathalie
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    18/6 Ardna
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19
  • Vallmo93

Jag passar på att uppdatera listan med mitt nya bim datum. Är idag på ÄL+7 och fick igårkväll en lätt brun flytning. Brukar inte ha mellanspottings så hoppas såklart på att det var en mini-tillstymmelse till nidis 😄 Har lite lätt molande värk, men det har jag haft av och till sedan förra mensen och beror nog bara på att kroppen fortfarande återhämtar sig från X operationen jag hade I mars. Annars absolut inga speciella känningar.

1/6 becky ➕
    1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill
    11/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    12/6 Nanathalie
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    18/6 Ardna
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19
  • Vallmo93
    Anonym (Flowwer) skrev 2025-06-05 10:03:48 följande:

Mina tidiga tester som gav positiva resultat i två dagar har nu slagit om till helt blanka - dvs negativa. Det är 3 dagar innan BIM men jag vet vad det innebär. Ägget lyckades inte hela vägen och det är bara att ta nya tag 😢

Nytt försök med BIM i Juli - då har vi försökt få vårt första barn i ett år. Fasiken vad tufft det känns 😭❤️

Varma lycka till för er andra denna månad! Jag ser fram emot att följa era plus ????🏼

Åh så ledsen läsa detta 😢 Håller tummarna för att nästa plus stannar hos dig! ❤️
  • Anonym (Ardna)
    Siripiri skrev 2025-06-06 10:21:23 följande:
    Tråkigt.. men det finns några dagar till med möjligheten till ett plus ♥️ 

Skönt! Jag tror helt ärligt att min ÄL kom tidigare förra cykeln pga jag gjorde en spolning, för denna cykeln verkar den komma precis som den annars gör. Hoppas din fortsätter på samma spår om det inte blir ett plus denna månaden 🙏🏼 
    Tack ❤️ ja än finns det tid att ett plus ska visa sig 🤞

Spännande! Jag hoppas de ska se att det är på gång iallafal. Hela denna cykeln har jag lämnat min telefon i köket om nätterna och gjort yoga varannan, var tredje dag + benbuljong varje dag. Så hoppas att om jag fortsätter med det så kommer ägglossningen i tid. 🙏
  • Anonym (Ardna)
    Vallmo93 skrev 2025-06-06 10:40:47 följande:

Jag passar på att uppdatera listan med mitt nya bim datum. Är idag på ÄL+7 och fick igårkväll en lätt brun flytning. Brukar inte ha mellanspottings så hoppas såklart på att det var en mini-tillstymmelse till nidis 😄 Har lite lätt molande värk, men det har jag haft av och till sedan förra mensen och beror nog bara på att kroppen fortfarande återhämtar sig från X operationen jag hade I mars. Annars absolut inga speciella känningar.

Spännande 🤗 När tänkte du testa? Uppdatera oss 🤞❤️
  • Anonym (A-Ö)
    Valentines skrev 2025-06-06 10:30:35 följande:

Idag är min BIM-dag, mensen har inte kommit och testerna är fortsatt positiva så lägger in mitt plus på listan och håller tummarna för att det blir många fler denna månad ❤️ 

1/6 becky ➕
    1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill
    9/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    12/6 Nanathalie
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    18/6 Ardna
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

Stort grattis🥳♥️ stort! 

Hur många dagar innan bim plussade du första gången denna cykel? Har bm 13 juni. Vet inte om jag bör börja testa!?

Svar på tråden BIM juni 2025