• Nanathalie

BIM juni 2025

Hej!

Jag tänkte starta en ny tråd för oss som väntar på bim i juni.

Jag är snart 35, har 2 barn sedan tidigare (8 och 12) och försöker med en gemensam sladdis med mannen sedan 1 år tillbaka i april 2024.

Fick ett MA i vecka 11 i februari och plussade på nytt för några dagar sedan men testen är nu negativa, en kemisk med andra ord och jag inväntar bara blödningen.

Här kan vi följas åt med känslor och tankar. Bim-lista kommer i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM juni 2025
  • Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Lily96) skrev 2025-06-04 10:16:42 följande:

Idag blev det min tur att hoppa över från maj-tråden. Mensen kom på Bim+4. Jag som lovat sambon att vi skulle testa imorgon.😭 Jaja inte mycket att göra åt, testet hade ju ändå varit negativt då. Nu är det bara att börja räkna ner till ÄL igen och peppa till för nytt försök. Men det känns ärligt talat riktigt segt just nu. 

Har försökt läsa ikapp lite här inne och ser att några redan hunnit få plus, stort grattis till er! 🎉

Jäkla skit, så tråkigt 😔 Det är alltid så tungt när loppet är kört. Bryt ihop lite och sedan när ÄL närmar sig så kommer hoppet tillbaka. Men jag förstår verkligen, ibland känns det riktigt segt. 
  • Anonym (Saltakatten)
    Hittade listan, la till mig själv. Heja er som är nära BIM och som inte fått era plus än 😊

1/6 becky ➕
    1-3/6 A-Ö
    1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines
    8/6 Majsipajsi
    8/6 Flowwer
    9/6 Enlitentill
    9/6 Vallmo93
    9/6 Haringenfantasinuheller 
    11/6 Annpor
    12/6 Nanathalie
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    18/6 Ardna
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19
  • drömmenomfamiljelivet

Hej alla fina! 

översta testet är från igår och nedersta är från imorse (dock hann jag kissa en gång innan jag tog det testet). Ser ni någon utveckling? Tycker det är färgat i verkligheten men svårt att få till det på bild. Äl+11 idag!

• Sarasi
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-06-04 11:30:24 följande:

Hej alla fina! 

översta testet är från igår och nedersta är från imorse (dock hann jag kissa en gång innan jag tog det testet). Ser ni någon utveckling? Tycker det är färgat i verkligheten men svårt att få till det på bild. Äl+11 idag!

Ser en antydan på båda men kan inte säga om det nedre är starkare. Men låt det gå 2-3 dagar innan nästa test så ser du i så fall en tydligare utveckling. 
  • Anonym (Saltakatten)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-06-04 11:30:24 följande:

Hej alla fina! 

Ser absolut streck, svårt att säga om det ökat dock. Spännande, hoppas på starkare streck snart 🙏🏻😄 
  • drömmenomfamiljelivet

Tog ett tidigt digitalt test men det blev negativt. Kanske för att jag testar mitt på dagen :/ ska testa igen på fredag annars så får jag helt enkelt ge upp på denna cykel också :( 

• Anonym (Saltakatten)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-06-04 15:51:45 följande:

Tog ett tidigt digitalt test men det blev negativt. Kanske för att jag testar mitt på dagen :/ ska testa igen på fredag annars så får jag helt enkelt ge upp på denna cykel också :( 

Kan ju vara för tidigt och i kombination med att du testar mitt på dagen. Man har ju inte bästa tålamodet heller men klokt att vänta en dag eller två 😊
  • Sarasi
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-06-04 15:51:45 följande:

Alla tidiga test ska man väl testa med morgonurin om jag inte minns fel eftersom det är så låga nivåer av hcg som ska upptäckas. 
  • Siripiri

Kul med fler plus i tråden 😍 

Var och tog prover idag för fertilitetsutredningen, blev typ 15 rör 😂 Ska bli spännande att se vad det visar. Tyvärr så tar det 6-8v att få svar på en av delarna i utredningen, den som är mest intressant 🙃

• Anonym (Ardna)
    Siripiri skrev 2025-06-04 20:38:37 följande:

Kul med fler plus i tråden 😍 

Var och tog prover idag för fertilitetsutredningen, blev typ 15 rör 😂 Ska bli spännande att se vad det visar. Tyvärr så tar det 6-8v att få svar på en av delarna i utredningen, den som är mest intressant 🙃

Vad var det som skulle ta så lång tid 😳?  

Hoppas allt ser bra ut 🥰

Svar på tråden BIM juni 2025