• Nanathalie

BIM juni 2025

Hej!

Jag tänkte starta en ny tråd för oss som väntar på bim i juni.

Jag är snart 35, har 2 barn sedan tidigare (8 och 12) och försöker med en gemensam sladdis med mannen sedan 1 år tillbaka i april 2024.

Fick ett MA i vecka 11 i februari och plussade på nytt för några dagar sedan men testen är nu negativa, en kemisk med andra ord och jag inväntar bara blödningen.

Här kan vi följas åt med känslor och tankar. Bim-lista kommer i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM juni 2025
  • Tjej90sve

Någon här med flera barn som gör att ens ?mys? försvåras? idag tänkte vi ha men då kom äldsta barnet hem med massa kompisar och yngsta hade också en kompis här. När dem sticker iväg till kompisar så har man ju mer tid eller när dem är utomhus. Mina barn är lite äldre och kan vara själva. Det har dock bara regnat här idag.

Tur så hade jag inget + på ägglossningstickan iaf :P

Några tips hur man ens ibland får tid/ork att få till det? :)

• Anonym (Saltakatten)
    Tjej90sve skrev 2025-06-07 23:39:22 följande:

Någon här med flera barn som gör att ens ?mys? försvåras? idag tänkte vi ha men då kom äldsta barnet hem med massa kompisar och yngsta hade också en kompis här. När dem sticker iväg till kompisar så har man ju mer tid eller när dem är utomhus. Mina barn är lite äldre och kan vara själva. Det har dock bara regnat här idag.

Tur så hade jag inget + på ägglossningstickan iaf :P

Några tips hur man ens ibland får tid/ork att få till det? :)

Relaterar 🙈

Ibland om barnen är ute eller hos kompisar så passar vi på men om vi har lust eller att ÄL är på gång. Våra barn kan också ta frulle själv o chilla vid Tv:n länge på lediga dagar så då kan det bli lite mys innan vi kliver upp. Blir inga långa mysstunder då men bättre än inget 😅

Annars så blir det sent innan vi ska sova, får helt enkelt offra lite av sömnen, har inte lyckats komma på nåt annat sätt. Just för vår del så tycker vi båda att det är viktigt att få till det med jämna mellanrum och då får sömnkontot stryka med vissa gånger. 

Har tyvärr inga geniala tips 😅
  • lamaja

MMitt test från i nu i morse ~30 minuter efter att det är taget, så inte inom tiden🤔
  • Anonym (Ardna)

Ser ändå lovande ut 😍🤞

lamaja skrev 2025-06-08 06:29:04 följande:
    MMitt test från i nu i morse ~30 minuter efter att det är taget, så inte inom tiden🤔
  • Anonym (Ardna)

Nu hoppas vi det är en sticky bean ????🙏
    Helt galet att det gick så fort 😍 Vi hade typ räknat att det skulle ta ett år som sist 🙈 Vet att det inte är några garantier men vi ska försöka glädjas åt varje dag som går 🙏❤️

BIM lista
    1/6 becky ➕

1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    11/6 Ardna ➕

12/6 Nanathalie
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    16/6 ungmo98
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    24/6 Valkyria
    24/6 Hejasommaren
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

• lamaja
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-08 06:53:07 följande:
    Mina skuggor var ➕🥹
    Grattis ❤❤❤❤
  • Vallmo93

Mina skuggor var ➕🥹
    Åh jaa grattis!! 😍😍❤️

har du haft några speciella känningar/symtom/känslor den har cykeln som gjort att du misstänkt ett plus, eller har det varit som vilken cykel som helst? 🤗

9dpo idag och fortfarande blankt för mig 😔
  • Anonym (Lily96)

Mina skuggor var ➕🥹
    Wow stort stort GRATTIS! 🎉 
  • Siripiri

Mina skuggor var ➕🥹
    Grattis 🥹😍♥️
Svar på tråden BIM juni 2025