• Nanathalie

BIM juni 2025

Hej!

Jag tänkte starta en ny tråd för oss som väntar på bim i juni.

Jag är snart 35, har 2 barn sedan tidigare (8 och 12) och försöker med en gemensam sladdis med mannen sedan 1 år tillbaka i april 2024.

Fick ett MA i vecka 11 i februari och plussade på nytt för några dagar sedan men testen är nu negativa, en kemisk med andra ord och jag inväntar bara blödningen.

Här kan vi följas åt med känslor och tankar. Bim-lista kommer i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM juni 2025
  • Anonym (Ardna)
    Nanathalie skrev 2025-06-08 22:27:05 följande:

Hej alla! 
    Grattis till er som plussat, helt fantastiskt!!❤️

Själv är jag fundersam med vad som händer i min kropp. Enligt min nc är jag på äl+7 eller äl+11 (dubbel tempökning med några dagar emellan. Fått flera svaga premom - tester idag (troligtvis negativa och bara skuggor men det är 2 streck iaf)

Har dessutom haft bruna spottings sedan i måndags och idag kommer också liiite blod. Vet inte vad som händer med kroppen. Bifogar bild på några av testen..

Ser ni vad jag ser?
    Vad tror ni?

Jag tror att det kan vara något 🤞 
  • lamaja

Syns det något på detta här på familjeliv? I verkligheten syns det två streck 🤩 detta är pregcheck s test, som mäter från 25 mlU, inte ett testa tidigt...förhoppningsvis får ja starkare streck bara jag orkar vänta nån dag, men det är inte det lättaste😅
  • Anonym (Ardna)
    lamaja skrev 2025-06-09 06:45:41 följande:
    Syns det något på detta här på familjeliv? I verkligheten syns det två streck 🤩 detta är pregcheck s test, som mäter från 25 mlU, inte ett testa tidigt...förhoppningsvis får ja starkare streck bara jag orkar vänta nån dag, men det är inte det lättaste😅
    Ser absolut, grattis 🥳😍
  • lamaja
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-09 07:04:33 följande:
    Ser absolut, grattis 🥳😍
    Åh, tack 😍😍
  • Anonym (Lillrömpa)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-08 19:14:55 följande:
    Så frustrerande. Så var det förra månaden för mig, som tur var en engångsföreteelse men jag höll på bli galen 😩 Man vill inte vänta i onödan liksom. 
    ja fy så segt det är, har alltid haft ganska så långa cyklar allt mellan 27-40, men snittet brukar ligga vid 36! man vill ju bara att chansen ska komma🥲 har haft äl flytningar ett par dagar så det känns inte som att de är långt bort🙏🏼🙈
  • Nanathalie

Min temp totalkraschade idag, alltså sjukaste kraschen ever. Ingen graviditet för mig denna cykel. 

Tror vi kommer ta en paus från detta någon månad eller två för att låta kropp och sinne vila 💔

Önskar er alla lycka till! Och grattis igen till er som väntar februaribebisar❤️ kram

• Elisand

Asså wow vilket plusregn det pågår här inne! Grattis till alla som plussat!!
    Det gör verkligen längtan och förhoppningarna efter ett eget plus ännu starkare att se så många få sitt den här månaden och det har bara gått en vecka in i juni!! ❤️

• Anonym (Saltakatten)
    lamaja skrev 2025-06-09 06:45:41 följande:

Jag ser 😍🤞🏻 
  • mothertotwo

Jag börjar bli lite avundsjuk på alla plus som dyker upp i denna tråd 😂🙏 Jag vill också ha ett plus nu. Testet jag gjorde den 2 juni visade ett extra streck men alls andra test jag gjort därefter har visat negativt. Nu väntar jag på nya testa tidigt test som kommer i brevlådan på onsdag. Jag är på dag 50 nu... Mina vårtgårdar är svullna, brösten ömmar och det gör så ont i dem. Illamående med. Jag tror nästan att jag är skenis 😂 Tappen är helt sluten på mig och har mycket flytningar. Jag hade ägglossning runt dag 35 och jag ger inte upp förrän mensen kommit.. Vet om att jag var i 7 veckan med min äldsta när det började visa sig.. Jag väntar tåligt en vecka till. Har jag inget plus då och ingen mens ringer jag min gynekolog igen. 

Så fantastiskt att se alla plus, grattis 💜💜💜

• Siripiri
    Nanathalie skrev 2025-06-09 09:09:48 följande:

Min temp totalkraschade idag, alltså sjukaste kraschen ever. Ingen graviditet för mig denna cykel. 

Tror vi kommer ta en paus från detta någon månad eller två för att låta kropp och sinne vila 💔

Önskar er alla lycka till! Och grattis igen till er som väntar februaribebisar❤️ kram

♥️♥️♥️♥️♥️
Svar på tråden BIM juni 2025