• Nanathalie

BIM juni 2025

Hej!

Jag tänkte starta en ny tråd för oss som väntar på bim i juni.

Jag är snart 35, har 2 barn sedan tidigare (8 och 12) och försöker med en gemensam sladdis med mannen sedan 1 år tillbaka i april 2024.

Fick ett MA i vecka 11 i februari och plussade på nytt för några dagar sedan men testen är nu negativa, en kemisk med andra ord och jag inväntar bara blödningen.

Här kan vi följas åt med känslor och tankar. Bim-lista kommer i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM juni 2025
  • Siripiri
    Junieverse skrev 2025-06-23 20:09:45 följande:
    14-15 dagar lutealfas som normalt eller 27-28 dagar som hel cykel är normalt för mig. Nu är jag på cykeldag 30 eller ÄL + 17 (!?!). Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro och inga klänningar på mens ( eller graviditet alls ). 

Hur mår du nu och har du Kunnat inse och glädjas åt att du faktiskt är gravid 😍?? 

Meeeh va tusan🙃 du kanske har fått förlängd lutealfas?😃 Har du ätit extra tillskott? mycket sol? mindre stress? 

Idag har det molat i livmodern och det var gäspats mycket, så det har känts lite mer verkligt ♥️🙈 På något sätt känns det annorlunda denna gången, kanske är det inställningen eller för att det kommer gå bättre 🥰
    Ringde gyn och sade att jag plussat, hon var så positiv och var säker på att det skulle gå vägen. Vi gick också igenom dem provsvaren jag fått än så länge. Trodde jag skulle få trombyl utskrivet först, men icke, hon ringde upp och ba nej det ger man bara om du har andra riskfaktorer. Läst flera trådar där kvinnor med heterozygot APC-resistens fått det utskrivet Pga tidiga missfall. Hade så gärna velat ta det för det handlar om en så liten dos. Men nä :( Nåväl, blir detta ännu ett missfall kanske hon är lite mer villig att skriva ut de.. Folk dricker ju Treo varje dag med 500mg acetylsalicylsyra, så tror ändå att 75mg hade gjort mer gott än ont♥️ men men läkaren bestämmer.. 

• Anonym (Hoppaspåtur)

Så, dpo 9... Någon som ser något här.  

Rfsu testa tidigt test. Känns som att jag har line eyes delux efter alla månader med graviditets rester som fortfarande gav utslag 2mån efter första kuren mes cytotek 💕

• Monki19

Kan du ladda upp en närmare bild? så kass kvalitet så fort man laddar upp här!

Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-06-24 06:16:52 följande:

Så, dpo 9... Någon som ser något här.  

Rfsu testa tidigt test. Känns som att jag har line eyes delux efter alla månader med graviditets rester som fortfarande gav utslag 2mån efter första kuren mes cytotek 💕

• Anonym (Ardna)
    Monki19 skrev 2025-06-24 06:39:02 följande:
    Glömde bilden 😂
    Jag tycker jag ser! Har du fler bilder med färg? Hoppas ➕🤞🙏
  • Monki19

Anonym (Ardna) skrev 2025-06-24 06:47:04 följande:
    Jag tycker jag ser! Har du fler bilder med färg? Hoppas ➕🤞🙏
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Monki19 skrev 2025-06-24 06:37:00 följande:

Kan du ladda upp en närmare bild? så kass kvalitet så fort man laddar upp här!

Tyckte att det bara blev suddigare ju närmare jag kom. Men tagit ett nytt nu, det är ju dock efter test tiden...
  • Anonym (Hoppaspåtur)

Tog en ny bild...såhär ser det ut nu...Detta är ju dock efter test tiden gått ut nu istället...

• lamaja
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-06-24 07:12:15 följande:

Tog en ny bild...såhär ser det ut nu...Detta är ju dock efter test tiden gått ut nu istället...

Jag ser!❤
Svar på tråden BIM juni 2025