Siripiri skrev 2025-06-22 13:47:37 följande:

Jag är så förvånad😳
Är 12 DPO och igår började min bröst ömma och idag ännu lite mer, nästan sticker i dem ibland så tog ett test innan lunch efter vi kommit hem från midsommarfirande. Trodde verkligen inte att skulle bli ett plus för i övrigt haft noll symptom förutom att tempen legat uppe kring samma, inte antecknat något de senaste dagarna. Väldigt svagt så kan lika bra bli ännu ett kemiskt, men ändå glad♥️ får man upp hoppet lite.
Men ÅH GRATTIS 😍❤️!!! Helt fantastiskt att du fått positivt, jag får Ju tillbaka hoppet här när en annan med X I bagaget lyckas 🥹🙏🏻?
Min cykel denna månad verkar så konstig, är på BIM idag som dessutom sen X flyttats till 16 dagar efter ÄL än tidigare som varit 15 dagar. Fortfarande ingen mens som dykt upp ( jinxar väl nu ?) och klockan är liksom sen eftermiddag, dessutom NOLL känning på vare sig mens eller grav. Tog senast negativa ( testa tidigt ) i förrgår pga midsommar och vi skulle ta lite vin till middagen så chansen är ju minimal jag är gravid.
Kan det varit så att jag inte ägglossat denna månad, lyckades inte hitta peak denna gång? Någon som haft så innan och vet om mensen blir sen då?
hoppas ju ändå lite att det kanske är en graviditet men som sagt det är inte så stor chans 😔