• Queen81

Oralsex

Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det 

Var nu sanningsenliga

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex
  • Anonym (ULd012)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-06-23 01:55:32 följande:
    Inget svar det. Ämnet för tråden är inte hjärtan.
    Jag sa ju att jag inte skulle svara. Att du skulle få sista ordet. Försöker du provocera igång något?

Jag tror säkert att du kan få barn om du vill. Du kan gå via konstgjord befruktning, då behöver du inte kyssas eller ha sex.
    Tror däremot inte att barn är en bra idé när man har sån kraftig bacillskräck att man inte vågar blanda kroppsvätskor. Ditt barn kommer att behöva pussar och kramar. Sen ska du byta blöjor och allt annat som kommer med barn och eftersom att en partner är uteslutet för dig så är du ensam.
    Tänker du själv att det är rimligt att du hittar kärleken när du hatar kyssar, andra människors bakterier och allt sexuellt?
    Furrydräkter kanske funkar om ni båda är med på det, men det lär inte bli några barn gjorda.
    Jag hoppas att du söker hjälp och jobbar med dig själv så du slipper så knasiga fobier. Att du slutar skylla på att det är alla andra det är fel på och tar tag i dina svårigheter.
    Att kyssas är normalt.

Du kanske bara inte har varit kär? När du träffar rätt så kanske du känner ett omättligt begär efter att blanda saliv? Hoppas verkligen det.
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-23 02:19:11 följande:
    Jag sa ju att jag inte skulle svara. Att du skulle få sista ordet. Försöker du provocera igång något?

Jag tror säkert att du kan få barn om du vill. Du kan gå via konstgjord befruktning, då behöver du inte kyssas eller ha sex.
    Tror däremot inte att barn är en bra idé när man har sån kraftig bacillskräck att man inte vågar blanda kroppsvätskor. Ditt barn kommer att behöva pussar och kramar. Sen ska du byta blöjor och allt annat som kommer med barn och eftersom att en partner är uteslutet för dig så är du ensam.
    Tänker du själv att det är rimligt att du hittar kärleken när du hatar kyssar, andra människors bakterier och allt sexuellt?
    Furrydräkter kanske funkar om ni båda är med på det, men det lär inte bli några barn gjorda.
    Jag hoppas att du söker hjälp och jobbar med dig själv så du slipper så knasiga fobier. Att du slutar skylla på att det är alla andra det är fel på och tar tag i dina svårigheter.
    Att kyssas är normalt.

Du kanske bara inte har varit kär? När du träffar rätt så kanske du känner ett omättligt begär efter att blanda saliv? Hoppas verkligen det.
    Då får du också visa detta genom att sluta skicka fler inlägg, oavsett om de har bokstäver eller symboler. 

Jag har varken bacillskräck eller några knasiga fobier (sluta projicera dina egna sådana) som sagt utan det handlar fortfarande om sunt förnuft och grundläggande hygien.

Spelar ingen roll som sagt. Allt som är normalt är inte lika med sunt. Långt ifrån. Nej, jag kommer som en sund person aldrig att känna nåt behov av andras smittor i kroppsvätskor. Inte ett dugg intresserad av sånt. 
  • Anonym (ULd012)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-06-23 02:23:16 följande:
    Då får du också visa detta genom att sluta skicka fler inlägg, oavsett om de har bokstäver eller symboler. 

Jag har varken bacillskräck eller några knasiga fobier (sluta projicera dina egna sådana) som sagt utan det handlar fortfarande om sunt förnuft och grundläggande hygien.

Spelar ingen roll som sagt. Allt som är normalt är inte lika med sunt. Långt ifrån. Nej, jag kommer som en sund person aldrig att känna nåt behov av andras smittor i kroppsvätskor. Inte ett dugg intresserad av sånt. 
    Klart du har bacillskräck om du vägrar att kyssa någon du är kär i (om du kan bli det).
    Jag har aldrig hört om en enda människa som är rädd för kyssar.
    Jättebra då att du inte är det, varför har du då tapetserat en hel tråd om det kan man undra.
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-23 02:37:32 följande:
    Klart du har bacillskräck om du vägrar att kyssa någon du är kär i (om du kan bli det).
    Jag har aldrig hört om en enda människa som är rädd för kyssar.
    Jättebra då att du inte är det, varför har du då tapetserat en hel tråd om det kan man undra.
    Nej, det har jag inte. Jag har ingen skräck för nånting utan följer bara grundläggande hygien sen länge lärt. Det är du som projicerar din egen skräck här. Sluta med det för du är bara tröttsam och off-topic. 

Jag tapetserar inte mer än vad du gör heller så sluta kasta sten i glashus du. 
  • Anonym (ULd012)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-06-23 02:42:00 följande:
    Nej, det har jag inte. Jag har ingen skräck för nånting utan följer bara grundläggande hygien sen länge lärt. Det är du som projicerar din egen skräck här. Sluta med det för du är bara tröttsam och off-topic. 

Jag tapetserar inte mer än vad du gör heller så sluta kasta sten i glashus du. 
    Är jag tröttsam och off topic? Så varför slutar inte du att svara mig då?

Off topic, säger du? Så du vill gå tillbaka till att diskutera oralsex? Du som aldrig upplevt varken det eller kyssar, och bara tycker det verkar äckligt, vad har du att komma med där då?
    Jag har försökt att diskutera ämnet oralsex i hela tråden. Är det någon som förstör trådämnet så är det du genom att ösa äckel över dem som försöker diskutera och dela med sig av trådämnet.

Så kom inte här och lek forumpolis, tack. Skippa dubbelkontona också när du ändå är igång.
  • Queen81

En flera sidor lång diskussion om hygien, bakterier, läkarvetenskap o.s.v var inte riktigt min tanke med tråden från början. Okej, nån tycker att det är äckligt och ohygieniskt - då vet vi det. Move on.

• Anonym (Sverker)

Har nästan alltid oralsex som ett inslag under sexet. Jag tycker om och blir kåt av det och hon njuter av det. Båda gillar att ge och få. Oralsex är ofta nyckeln för hennes orgasm.

Jag röstade mittemellan kort stund och hur länge som helst då jag alltid går ner lagom länge.

• Anonym (!)
    Anonym (Inte) skrev 2025-06-23 14:13:58 följande:

Vi gör det inte alls.

I min mening så missar ni en hel del.
  • Anonym (m)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-22 23:14:03 följande:
    Det är helt galet att inte tvätta händerna efter toalettbesök! 
    Jag har aldrig haft en partner som inte tvättar händerna efter toabesök, sex, utevaro eller ätande med händerna.
    Eller jo, i tonåren var det en kille som efter att vi käkat chips i soffan började smeka mig över håret. Det enda jag kunde tänka på var hans händer med flottiga chipsrester. Det var nog mest ovana att öht ta på en annan människa och vad som är brukligt då. Då vågade jag heller inte säga till. Tur man har mer mål i mun nu.
    Men det har jag och även sett en hel del andra exempel. Jag vet därför att det förekommer människor som är äckliga och inte bryr sig om att tvätta bort äckel från händerna innan de vidrör saker som tex mobil, nycklar, ratt, dörrhandtag, stolsryggar på en servering eller precis vad som helst.

Därför jag skrev som jag gjorde, jag har ingen lust att komma i kontakt med främmande människors kroppsvätskor.
Svar på tråden Oralsex