• Queen81

Oralsex

Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det 

Var nu sanningsenliga

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex
  • beli
    Anonym (Anna) skrev 2025-05-31 08:25:24 följande:

För mig känns det som en lätt förnedrande och lite ?småäcklig? handling, och det är också det som tänder mig med att ge. Allra hetast är det när jag känner att han har kontrollen, typ håller mitt hår hårt och bestämmer takten och djupet, eller leker med den i min mun, smetar försatsen på mina läppar osv. Och kommer han så förstärker det förstås mina känslor. Jag kan nästan komma själv enbart av att han kommer i min mun eller ansikte. 

Att få gillar jag inte så mycket av samma anledning. Visst, rent fysiskt är det jätteskönt, men att slicka i sig känns som en omanlig handling.

*Förbereder mig mentalt för 30 tummar ned och för att bli anklagad för att vara en incel som låtsas vara kvinna* Skrattande

Inte det minsta omanligt, tvärtom. "Vilken man!" kan jag tänka om nån som verkligen älskar att slicka mig och visar det.
  • Henrik i Norrköping

Älskar det. Smaken. Lukten. Hennes ljud. Vill slicka henne våt. Så hon inte kan sluta. Jag leker med henne. Pausar. slickar runt. Använder fingrar. Leker med g-punkten. Sedan får hon komma. Sen är det min tur att leka....

• Man 78

Jag skulle uppleva ett sexliv utan oralt som väldigt fattigt. Trevligt både före under och efter penetration, riktigt upphetsande att slicka tills hon kommer. 

• Anonym (1:an)

för att det e skönt att ge å få ...? ibland när man e sugen å inte orkar leta fram nå kondom eller liknande så är det lättare att bara slicka å hålla på, det kan även vara mycket skönare än monotont in och ut som det kan bli annars ...

• Anonym (A)

Jag tycker att det är upphetsandd men vlll inte hålla på för länge,

• Hen78

Man får göra som man vill så klart. Jag älskar oralsex åt båda hållen. Det måste finnas i en relation tycker jag. Grymt skönt att få komma i munnen.

• Jimmy75
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 14:27:39 följande:
    Tror inte att jag hade gillat det nej. Massa slabb och förkylningsrisken skyhöjs. Och jo, folk blir förkylda och febriga titt som tätt vilket jag förstår, med tanke på den vanskliga livsstil som de itutas idag. 
    Förvisso är jag ju långt utanför TS fråga och ämne, men vill bara ge ett annat perspektiv. Absolut att man ska tänka på att vara hygienisk, men samtidigt så är det allt annat än bra för oss att inte alls exponeras för baciller, bakterier och virus. Det vi inte tränar kommer förbli oerfaret och sämre rustat att möta utmaningar. Vare sig det handlar om våra muskler, kunskap, problemlösningsförmåga eller immunförsvar gäller det att det vi tränar blir starkare och bättre på sin uppgift.
  • Anonym (K)

Finns absolut inget bättre än att få oralsex, men händer inte så ofta längre. Tycker om att suga ett tag, men efter en stund sprutar både snor och tårar och käken krampar, då är det inte lika kul längre. Så suger sällan till han får orgasm. Har även väldigt svårt för att ta en sats i munnen. 

• Anonym (Kurrt)
    Anonym (A) skrev 2025-06-18 23:04:13 följande:

Jag tycker att det är upphetsandd men vlll inte hålla på för länge,

Är du man eller kvinna?
  • Anonym (A)
    Anonym (Kurrt) skrev 2025-06-19 15:41:06 följande:
    Är du man eller kvinna?
    Kvinna
Svar på tråden Oralsex