Oralsex
Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det
Var nu sanningsenliga
Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det
Var nu sanningsenliga
För mig känns det som en lätt förnedrande och lite ?småäcklig? handling, och det är också det som tänder mig med att ge. Allra hetast är det när jag känner att han har kontrollen, typ håller mitt hår hårt och bestämmer takten och djupet, eller leker med den i min mun, smetar försatsen på mina läppar osv. Och kommer han så förstärker det förstås mina känslor. Jag kan nästan komma själv enbart av att han kommer i min mun eller ansikte.
Att få gillar jag inte så mycket av samma anledning. Visst, rent fysiskt är det jätteskönt, men att slicka i sig känns som en omanlig handling.
*Förbereder mig mentalt för 30 tummar ned och för att bli anklagad för att vara en incel som låtsas vara kvinna*
Älskar det. Smaken. Lukten. Hennes ljud. Vill slicka henne våt. Så hon inte kan sluta. Jag leker med henne. Pausar. slickar runt. Använder fingrar. Leker med g-punkten. Sedan får hon komma. Sen är det min tur att leka....
Jag skulle uppleva ett sexliv utan oralt som väldigt fattigt. Trevligt både före under och efter penetration, riktigt upphetsande att slicka tills hon kommer.
för att det e skönt att ge å få ...? ibland när man e sugen å inte orkar leta fram nå kondom eller liknande så är det lättare att bara slicka å hålla på, det kan även vara mycket skönare än monotont in och ut som det kan bli annars ...
Jag tycker att det är upphetsandd men vlll inte hålla på för länge,
Man får göra som man vill så klart. Jag älskar oralsex åt båda hållen. Det måste finnas i en relation tycker jag. Grymt skönt att få komma i munnen.
Finns absolut inget bättre än att få oralsex, men händer inte så ofta längre. Tycker om att suga ett tag, men efter en stund sprutar både snor och tårar och käken krampar, då är det inte lika kul längre. Så suger sällan till han får orgasm. Har även väldigt svårt för att ta en sats i munnen.
Jag tycker att det är upphetsandd men vlll inte hålla på för länge,