• Queen81

Oralsex

Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det 

Var nu sanningsenliga

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex
  • Anonym (ULd012)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 12:44:09 följande:

Du kunde väl ha gett ett seriöst svar på min text istället för att skriva nåt så larvigt? 

Håller inte med dig heller. Tror inte alls att bakterier från mun är särskilt hälsosamt sprida på en annan människas kropp. Särskilt inte i andra kroppsöppningar. Bakterier som blandas ger upphov till virus och sjukdom.

Ja för du vet väl att alla vi 90-95% som haft oralsex är svårt sjuka för resten av livet av alla bakterier vi fått i oss?

Eller så är dina kunskaper om bakterier och människokroppen bara mycket begränsade.
  • Anonym (ULd012)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 15:40:46 följande:
    Det säger sig självt att det inte är hälsosamt att sprida munbakterier och blanda saliv med en annan person. Där kan man prata om att föra över smittor.
    Så du kysser inte heller?

Har du någon mänsklig närkontakt alls?
  • Anonym (ULd012)
    Anonym (xxx) skrev 2025-05-28 17:58:59 följande:

Intressant att se hur kvinnorna tänker runt detta. Jag antar det inte är så najs att ta satsen i munnen? Men om kvinnan bara ger mannen oralsex under en kortare stund utan att det måste leda till sprut. Är det lika illa?

Det är ingen fara att ta satsen i munnen. Det är ju bara att spotta ut om man inte vill svälja?
  • Anonym (ULd012)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 14:27:39 följande:
    Tror inte att jag hade gillat det nej. Massa slabb och förkylningsrisken skyhöjs. Och jo, folk blir förkylda och febriga titt som tätt vilket jag förstår, med tanke på den vanskliga livsstil som de itutas idag. 
    Du har aldrig provat kyssas? Är du incel?
  • Anonym (Överdrivet)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 22:48:29 följande:
    Men gud vad du tolkar min text så korkat. Det jag sa var att jag tvättar händerna när jag kommit hem, vilket naturligtvis inte sker så fort jag tagit i ett offentligt dörrhandtag. 

Nej, du har fel igen (så förvånande Drömmer). Jag är ingen impulsstyrd apa utan en klok och människa som tänker mig för och nej, inte en chans att jag skulle gnugga mig i ögonen eller andra kroppsöppningar med smutsiga handflator när jag är ute bland folk. Använder såklart armbåge eller möjligen axeln om man når dit med denna. Är liksom inget pucko. 

Nej, vårt immunsystem behöver inte utsättas för onödiga påfrestningar om vi faktiskt gör vad vi kan för att hålla oss så friska som möjligt. 
    Tveksam på den....
  • Anonym (Anna)

För mig känns det som en lätt förnedrande och lite ?småäcklig? handling, och det är också det som tänder mig med att ge. Allra hetast är det när jag känner att han har kontrollen, typ håller mitt hår hårt och bestämmer takten och djupet, eller leker med den i min mun, smetar försatsen på mina läppar osv. Och kommer han så förstärker det förstås mina känslor. Jag kan nästan komma själv enbart av att han kommer i min mun eller ansikte. 

Att få gillar jag inte så mycket av samma anledning. Visst, rent fysiskt är det jätteskönt, men att slicka i sig känns som en omanlig handling.

*Förbereder mig mentalt för 30 tummar ned och för att bli anklagad för att vara en incel som låtsas vara kvinna* Skrattande

• Anonym (Musen)
    Anonym (Anna) skrev 2025-05-31 08:25:24 följande:

För mig känns det som en lätt förnedrande och lite ?småäcklig? handling, och det är också det som tänder mig med att ge. Allra hetast är det när jag känner att han har kontrollen, typ håller mitt hår hårt och bestämmer takten och djupet, eller leker med den i min mun, smetar försatsen på mina läppar osv. Och kommer han så förstärker det förstås mina känslor. Jag kan nästan komma själv enbart av att han kommer i min mun eller ansikte. 

Att få gillar jag inte så mycket av samma anledning. Visst, rent fysiskt är det jätteskönt, men att slicka i sig känns som en omanlig handling.

*Förbereder mig mentalt för 30 tummar ned och för att bli anklagad för att vara en incel som låtsas vara kvinna* Skrattande

Det är inte konstigt att tända på dominansaspekten av att ge en avsugning såsom du beskriver det. Det fina är att det också är en handling där dominansen, eller vad man ska kalla det, kan förskjutas åt andra hållet. Att det är givaren som är in charge så att säga.
  • Anonym (Jaonej)

Gillar att suga av, det kan göras så spontant. Han får gärna komma i munnen också, om vi inte ska ha mer sex än avsugningen.

Jag tackar däremot bestämt nej till att bli slickad, känner mig bara äcklig och obekväm.  

• Anonym (ULd012)

Jag gillar att bli slickad men gillar ännu mer att suga så som det ser ut i mitt nuvarande förhållande gör det oftare än jag vill ta emot till min partners förtret.
    Är faktiskt inte alls lika mycket för samlag även om det också kan vara trevligt ibland.

• Anonym (xxx)
    Anonym (Anna) skrev 2025-05-31 08:25:24 följande:

Grejen med att slicka en kvinna är att man är väldigt nära henne då. Det är extremt mysigt och sexigt. Speciellt om hon kommer då.  Så ta emot med glädje och var glad att du kan ge.
Svar på tråden Oralsex