Oralsex
Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det
Var nu sanningsenliga
Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det
Var nu sanningsenliga
Älskar att få, skönaste sexet helt klart, även om jag sällan kommer av det (ja, knepigt, men det är så det är)
Har inget emot att ge, kan till och med vara lite kul, men blir inte upphetsad av det, men om man redan är ordentligt kåt kan det vara lite nice, då får båda hålen känna på tungan ordentligt.
Men om en tjej säger att hon inte gillar att ta emot det så är det absolut inget jag saknar.
Intressant att se hur kvinnorna tänker runt detta. Jag antar det inte är så najs att ta satsen i munnen? Men om kvinnan bara ger mannen oralsex under en kortare stund utan att det måste leda till sprut. Är det lika illa?
Älskar att slicka min fru både fram och bak, länge så hon kommer gång på gång tills hon inte orkar komma mer. Hon älskar att suga av mig.
Hon suger av mig varje gång vi har sex. Skulle slicka henne varje gång också om jag fick men hon vill inte varje gång.
). Jag är ingen impulsstyrd apa utan en klok och människa som tänker mig för och nej, inte en chans att jag skulle gnugga mig i ögonen eller andra kroppsöppningar med smutsiga handflator när jag är ute bland folk. Använder såklart armbåge eller möjligen axeln om man når dit med denna. Är liksom inget pucko.