Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Queen81

Oralsex

Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det 

Var nu sanningsenliga

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (Kurrt) skrev 2025-05-28 09:51:42 följande:
    Eller så kanske tjejbacillerna och killbacillerna blir kära i varandra och flyttar ihop.

Du kunde väl ha gett ett seriöst svar på min text istället för att skriva nåt så larvigt? 

Håller inte med dig heller. Tror inte alls att bakterier från mun är särskilt hälsosamt sprida på en annan människas kropp. Särskilt inte i andra kroppsöppningar. Bakterier som blandas ger upphov till virus och sjukdom.

• Anonym (Ant)

Hade mer oralsex förr, nu är vi runt 60 båda och det är extremt sällan som vi har det. Känns som vi har växt ifrån det på nåt sätt. Det lockar oss inte längre. 

• beli
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 12:44:09 följande:

Du kunde väl ha gett ett seriöst svar på min text istället för att skriva nåt så larvigt? 

Håller inte med dig heller. Tror inte alls att bakterier från mun är särskilt hälsosamt sprida på en annan människas kropp. Särskilt inte i andra kroppsöppningar. Bakterier som blandas ger upphov till virus och sjukdom.

Ja, du. Då är väl de flesta människor sjuka utan att veta om det?

Porren har normaliserat andra saker än oralsex (som t.ex. strypning som är helt åt h-vete). Oralsex har nog funnits i alla tider, det finns tavlor från 1800-talet och tusen år gamla statyer som avbildar oralsex. Så nu vet du det.
  • Anonym (Nepp)
    beli skrev 2025-05-28 13:18:34 följande:
    Ja, du. Då är väl de flesta människor sjuka utan att veta om det?

Porren har normaliserat andra saker än oralsex (som t.ex. strypning som är helt åt h-vete). Oralsex har nog funnits i alla tider, det finns tavlor från 1800-talet och tusen år gamla statyer som avbildar oralsex. Så nu vet du det.
    Tavlor som också kan räknas till dåtidens porr. Säker t också skapade av misogyna incelcreeps, liksom dagens porr.

Ja, det säger sig självt att det är ohygieniskt. Precis som det är ohygieniskt att hosta på folk och sprida sina bakterier på det viset. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Stepside)

Bara älskar att slicka

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 14:27:39 följande:
    Tror inte att jag hade gillat det nej. Massa slabb och förkylningsrisken skyhöjs. Och jo, folk blir förkylda och febriga titt som tätt vilket jag förstår, med tanke på den vanskliga livsstil som de itutas idag. 
    Eller så är det så att det finns mångfalt fler allergiker idag eftersom folk är livrädda för bakterier och att exponera sig för lite smuts.
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (Fundersam) skrev 2025-05-28 15:20:57 följande:
    Eller så är det så att det finns mångfalt fler allergiker idag eftersom folk är livrädda för bakterier och att exponera sig för lite smuts.
    Anonym (Fundersam) skrev 2025-05-28 15:20:57 följande:

Nej, det tror inte jag på. Tvärtom, håller man sig ned goda hygieniska vanor så blir man inte sjuk. Det finns liksom en anledning till att alla dessa riktlinjer kring hygien existerar överhuvudtaget.
Svar på tråden Oralsex