• Queen81

Oralsex

Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det 

Var nu sanningsenliga

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex
  • Anonym (m)
    Anonym (!) skrev 2025-06-23 14:30:40 följande:
    I min mening så missar ni en hel del.
    Inte om man inte tycker det är skönt eller ens upphetsande. Varför skulle man missa något om man skippar sex man inte får ut något av.
  • Anonym (ULd012)
    Queen81 skrev 2025-06-23 06:21:46 följande:

En flera sidor lång diskussion om hygien, bakterier, läkarvetenskap o.s.v var inte riktigt min tanke med tråden från början. Okej, nån tycker att det är äckligt och ohygieniskt - då vet vi det. Move on.

Tack för att du ryckte in Ts! Och jag ber om ursäkt för min del.
  • Queen81
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-24 05:01:56 följande:
    Tack för att du ryckte in Ts! Och jag ber om ursäkt för min del.
    Absolut ingen fara Glad
  • Anonym (Inte)
    Anonym (!) skrev 2025-06-23 14:30:40 följande:
    I min mening så missar ni en hel del.
    Jo, jag vet det. En tidigare flickvän sög mig några gånger och det var fantastiskt skönt.
  • Anonym (ULd012)

När vi ändå snackar oralsex..
    Är det någon som tänkt på att sperma kan smaka lite som klor? En liten bismak bara men som ändå märks då det inte smakar mycket annars.
    Hade inte tänkt på det förut alls förrän jag träffade min nuvarande. Man kan tro att han är på badhuset ofta men han är aldrig där.
    Någon annan som träffat på någon med lätt klorsmak på sperman? Varför blir det så tror ni och vad kommer klorsmaken ifrån?

• Anonym (Nepp)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-23 06:13:30 följande:
    Är jag tröttsam och off topic? Så varför slutar inte du att svara mig då?

Off topic, säger du? Så du vill gå tillbaka till att diskutera oralsex? Du som aldrig upplevt varken det eller kyssar, och bara tycker det verkar äckligt, vad har du att komma med där då?
    Jag har försökt att diskutera ämnet oralsex i hela tråden. Är det någon som förstör trådämnet så är det du genom att ösa äckel över dem som försöker diskutera och dela med sig av trådämnet.

Så kom inte här och lek forumpolis, tack. Skippa dubbelkontona också när du ändå är igång.
    Jag har full rätt att yttra min åsikt om det hela då detta inte per automatik är nån ja-sägartråd. Och jag är inte ensam i min åsikt heller, som märks på andra svar i denna tråd. 
    Och det allra sista kan du ju vända till dig själv och dina egna dubbelkonton istället. Jag har ingen användning för sånt, till skillnad från vissa andra.
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (m) skrev 2025-06-23 14:35:27 följande:
    Inte om man inte tycker det är skönt eller ens upphetsande. Varför skulle man missa något om man skippar sex man inte får ut något av.
    Exakt, inte hans sak att avgöra. Människor är olika. 
  • Anonym (!)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-06-24 20:19:04 följande:
    Exakt, inte hans sak att avgöra. Människor är olika. 
    Nä, men ibland kan man ju också göra något för någon annan, eller hur?
    Men verkligen inte om det är ett absolut NO-NO förstås.
    Hade en date som sög mig och började fingra i "södra utgången" - och där gick verkligen min gräns.Var och en sätter gränser och de ska respekteras.
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (!) skrev 2025-06-24 20:35:06 följande:
    Hade en date som sög mig och började fingra i "södra utgången" - och där gick verkligen min gräns.Var och en sätter gränser och de ska respekteras.
    Fast om man inte gillar sånt smuts så ser man naturligtvis till att hitta en likasinnad renlig partner.

Det är knappast omöjligt heller. Bara i denna tråd har det varit flera, en 5-6 stycken, som uttalat sig negativa kring ämnet. Utöver mig då.
  • Anonym (m)
    Anonym (!) skrev 2025-06-24 20:35:06 följande:
    Hade aldrig velat ha något sex som den andre gör enbart för att ställa upp, hade inte kunnat njuta av det om inte den andre också njuter av det vi gör.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (m) skrev 2025-06-23 14:33:54 följande:
    Men det har jag och även sett en hel del andra exempel. Jag vet därför att det förekommer människor som är äckliga och inte bryr sig om att tvätta bort äckel från händerna innan de vidrör saker som tex mobil, nycklar, ratt, dörrhandtag, stolsryggar på en servering eller precis vad som helst.

Därför jag skrev som jag gjorde, jag har ingen lust att komma i kontakt med främmande människors kroppsvätskor.
    Så du vidrör aldrig någonting utan handskar? Fast någon annan har ju tillverkat och förpackat handskarna så det hjälper ju inte heller.

Jobbig situation.
  • Anonym (m)
    Anonym (Fundersam) skrev 2025-06-24 21:57:57 följande:
    Så du vidrör aldrig någonting utan handskar? Fast någon annan har ju tillverkat och förpackat handskarna så det hjälper ju inte heller.

Jobbig situation.
    Handlade mitt inlägg om att jag gör någonting för att hjälpa det? Du får nog läsa igen.
Svar på tråden Oralsex