• Queen81

Oralsex

Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det 

Var nu sanningsenliga

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex
  • UngGubbeinorr

Inget alternativ passar. Jag gör det för att ge henne njutning. Men alla är olika.. En gång sa hon - Jag känner mig ensam här uppe.. och jag drog mig upp och gled in.

• Anonym (H)

För att ge maken njutning.

• Anonym (Nepp)

Tror inte att jag vill få detta eller ge heller. Tycker inte att det känns fräscht med tanken på munbakterier som blandas med könsbakterier.

Det är normaliserat på grund av porren men själv föredrar jag att använda mitt sunda förnuft och inte låta mig hjärntvättas av fiktion. Jag tycker att det är ofräscht och vill inte ha sånt sex i ett intimliv.

Händerna går att göra helt rena på ett sätt som inte funkar med munnen och jag tycker att det går precis lika bra att använda sina händer.

• Anonym (Kvinna)

Jag har det med min partner för att det ger en intimitet.
    Att ta emot oralt älskar jag för att han gör det med en sådan inlevelse.
    Att ge oralt gör jag ibland för att jag vill ge honom njutning och ibland för att jag älskar maktkänslan det ger mig att styra hans njutning.

• Anonym (Musen)

Som man älskar jag en väl utförd avsugning. Allra helst när hon suger med inlevelse och låter mig komma i hennes mun. Det är den högsta formen av njutning.

Jag går gärna ner på henne också. Att få henne att njuta med tungan är fantastiskt. Men ibland har jag varit med om att det dragit ut på tiden, så man blir alldeles stel i käken, och det är inte så kul. Det är så klart en förutsättning att hon är fräsch. En tjej luktade fränt av kiss, det var inte så roligt.

• Anonym (Arne)

Jag slickar henne varje gång vi har sex för att jag tycker om det och blir kåt.

• PorterPelle

Både att få och ge är underbart. Älskar att slicka kvinnor både för att jag njuter av att känna smak, lukt, känslan, hur hon reagerar och blir våtare, stönen, känna orgasmerna hon får. Ibland ren oralsex med bara tungan, ibland kombination med fingrar, leksak eller annan mans kuk. Att slicka henne när hon tar emot lugnt på rygg eller om hon gränsar mig och är mer dominerande över min mun, gillar båda varianterna. 
    Att känna en kvinna använda sin mun för min njutning är lika skönt och underbart. Olika kvinnor har olika tekniker och färdigheter och variationen är en njutning i sig. Om de ger deep throat eller suger och skickar längs skaftet är lika skönt och att se det göras tänder mig också. Om de suger till utlösning eller om det är en del av förspel innan penetration, eller mitt i akten spelar ingen roll. Variation är det som gör sex spännande och innehållsrikt. 

• Anonym (Kurrt)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-27 18:23:30 följande:

Tror inte att jag vill få detta eller ge heller. Tycker inte att det känns fräscht med tanken på munbakterier som blandas med könsbakterier.

Det är normaliserat på grund av porren men själv föredrar jag att använda mitt sunda förnuft och inte låta mig hjärntvättas av fiktion. Jag tycker att det är ofräscht och vill inte ha sånt sex i ett intimliv.

Händerna går att göra helt rena på ett sätt som inte funkar med munnen och jag tycker att det går precis lika bra att använda sina händer.

Eller så kanske tjejbacillerna och killbacillerna blir kära i varandra och flyttar ihop.
  • Anonym (Mannen)

Nästan varje gång vid sex brukar vara enklaste sättet att ge en tjej orgasm och trevligt att själv få det men jag vill helst komma i slidan.

• Anonym (Kvinnq)

I början för att jag tyckte det var så upphetsande. Vi hade en dynamik och samspel. Idag tre år senare är det mest för att slippa allt kladd sex ger. Vår dynamik har förändrats och idag känns det mer som en uppgift. Min sambo ligger oftast bara där och vill ha. Så jag blir utan..försökt prata om det men då blev han bara ledsen.

Svar på tråden Oralsex