• Queen81

Oralsex

Hur mycket oralsex har ni egentligen, och vad driver er att göra det 

Var nu sanningsenliga

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (m)

Jag svarade [[skulle gärna slippa]] på grund av att de flesta gånger har det varit så.

Men med vissa män har jag verkligen älskat det

• Tom Araya

Oralsex (både ge och få) ingår som en naturlig del av mitt sexliv (när jag har ett). Jag skulle inte vilja vara utan.

• anonym gullviva

Ser  det som en del av vårt förspel, ibland gör vi bara det eller avslutar med penetrering.
    Men det ingår nästan varje gång och vi båda gillar att ge och få.

Är kvinna 

• rebecca25
    Henrik i Norrköping skrev 2025-06-11 10:47:46 följande:

Älskar det. Smaken. Lukten. Hennes ljud. Vill slicka henne våt. Så hon inte kan sluta. Jag leker med henne. Pausar. slickar runt. Använder fingrar. Leker med g-punkten. Sedan får hon komma. Sen är det min tur att leka....

Too much 
  • Anonym (Nepp)
    Jimmy75 skrev 2025-06-18 23:50:21 följande:
    Förvisso är jag ju långt utanför TS fråga och ämne, men vill bara ge ett annat perspektiv. Absolut att man ska tänka på att vara hygienisk, men samtidigt så är det allt annat än bra för oss att inte alls exponeras för baciller, bakterier och virus. Det vi inte tränar kommer förbli oerfaret och sämre rustat att möta utmaningar. Vare sig det handlar om våra muskler, kunskap, problemlösningsförmåga eller immunförsvar gäller det att det vi tränar blir starkare och bättre på sin uppgift.
    Jag håller inte med dig. Inte läkare heller som de flesta rekommenderar att göra vad vi kan för att ha en god hygien för att undvika onödiga bakterier som kan ge upphov till virus och sjukdomar.

Du kan gå in på vilken läkarmottagning som helst så ser du detta själv. Finns en anledning till att ex. handsprit rekommenderas överallt plus en massa andra regler och förmaningar. Finns även för oralt faktiskt, med s.k. "slickpapper" som en skyddande barriär.

Jag kommer inte att ägna mig åt såna akter helt oavsett skydd eller inte, då jag finner det äckligt och orent som sagt. Och den åsikten kommer jag aldrig att ändra mig kring heller så. 
  • Anonym (Nepp)
    rebecca25 skrev 2025-06-22 00:22:39 följande:
    Too much 
    Japp, för att inte tala om påhittat. Tomma tunnor skramlar (och fantiserar) mest. 
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-05-29 20:00:23 följande:
    Så du kysser inte heller?

Har du någon mänsklig närkontakt alls?
    Jag är en renlig person som föredrar att hålla mig med hygieniska vanor. Kramar endast friska människor. Dela spott eller andra vätskor med någon är inte renligt nånstans och således inget jag heller ägnar mig åt nej. 
    Anonym (ULd012) skrev 2025-05-29 19:58:11 följande:
    Ja för du vet väl att alla vi 90-95% som haft oralsex är svårt sjuka för resten av livet av alla bakterier vi fått i oss?

Eller så är dina kunskaper om bakterier och människokroppen bara mycket begränsade.
    Ännu fler trötta och fåniga halmdockor från dig. Vem fasen har pratat om att vara svårt sjuk för resten av livet? Jag pratade om grundläggande hygien och vi som undviker orena vanor kommer troligtvis att belönas med en i längden friskare kropp och allmänt god hälsa än de med smutsiga dito. 
    Anonym (ULd012) skrev 2025-05-29 20:05:45 följande:
    Du har aldrig provat kyssas? Är du incel?
    Väljer att inte svara på denna dumma och oupplysta fråga. Hade du läst mina tidigare svar i denna tråd så hade du redan vetat att jag pratade om frivillighet. 
    Anonym (Överdrivet) skrev 2025-05-29 20:31:50 följande:
    Tveksam på den....
    Och din tveksamhet betyder noll i sammanhanget då du har en lika nollställd vetskap kring hur jag agerar i min vardag. För mig är det en självklarhet att inte sprida smittor genom smutsiga händer. Lika självklart som att man tvättar av dem det första man gör vid hemkomst.

• Jimmy75
    Anonym (Nepp) skrev 2025-06-22 00:31:17 följande:
    Jag håller inte med dig. Inte läkare heller som de flesta rekommenderar att göra vad vi kan för att ha en god hygien för att undvika onödiga bakterier som kan ge upphov till virus och sjukdomar.

Du kan gå in på vilken läkarmottagning som helst så ser du detta själv. Finns en anledning till att ex. handsprit rekommenderas överallt plus en massa andra regler och förmaningar. Finns även för oralt faktiskt, med s.k. "slickpapper" som en skyddande barriär.

Jag kommer inte att ägna mig åt såna akter helt oavsett skydd eller inte, då jag finner det äckligt och orent som sagt. Och den åsikten kommer jag aldrig att ändra mig kring heller så. 
    Helt okej! Finns varken något självändamål eller vettigt skäl till varför jag skulle vilja försöka ändra på din uppfattning. Jag utgår från att du är den bästa personen att själv avgöra vad du tycker passar dig bäst 🤷🏻?♂️
Svar på tråden Oralsex