BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Är det någon mer här som går på lutinus eller annat progesteron?
Är så sjukt rädd för att sluta med dem.
Det är så svårt med symtom. Jag tycker också det är olika var dag. Tycker jag mår kassare när jag sovit dåligt. Men jag mår aldrig riktigt illa heller utan bara att jag inte kan äta för att jag har sån olust till mat ibland. Jag har inte alls ömma bröst denna gången. Hade extremt med min första graviditet som blev ma, var smärtsamt att sitta i bilen med bälte på, förra gången ömma men avtog och denna gången inget (kanske lite stickningar i dem ibland).
Håller tummarna att tiden rusar förbi till nästa ultraljud 🙏❤️
Det är så svårt med symtom. Jag tycker också det är olika var dag. Tycker jag mår kassare när jag sovit dåligt. Men jag mår aldrig riktigt illa heller utan bara att jag inte kan äta för att jag har sån olust till mat ibland. Jag har inte alls ömma bröst denna gången. Hade extremt med min första graviditet som blev ma, var smärtsamt att sitta i bilen med bälte på, förra gången ömma men avtog och denna gången inget (kanske lite stickningar i dem ibland).
Håller tummarna att tiden rusar förbi till nästa ultraljud 🙏❤️
Det är lite sjukt ändå hur det kan skilja så?!
Väldigt skönt att slippa illamående iallafall ♥️ men heller inte kul att typ behöva tvinga i sig mat..
Hjälp så ömma dem måste vart då 😮
Ja dito♥️♥️ har semester nästa vecka så tror tiden kommer gå fort!
Är det någon mer här som går på lutinus eller annat progesteron?
Är så sjukt rädd för att sluta med dem.
Det är lite sjukt ändå hur det kan skilja så?!
Väldigt skönt att slippa illamående iallafall ♥️ men heller inte kul att typ behöva tvinga i sig mat..
Hjälp så ömma dem måste vart då 😮
Ja dito♥️♥️ har semester nästa vecka så tror tiden kommer gå fort!
Kanske de 😁
Jaa jag känner likadant kring ägg, väldigt bra näring🙏🏼 hoppas jag lyckas fortsätta klämma i mig dem innan och på jobbet.
åh spännande 😍 får du meddela hur det gick sen! 🙏🏼
Kanske de 😁
Jaa jag känner likadant kring ägg, väldigt bra näring🙏🏼 hoppas jag lyckas fortsätta klämma i mig dem innan och på jobbet.
åh spännande 😍 får du meddela hur det gick sen! 🙏🏼