Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Blir irriterad på barn över 9 och vuxna som cyklar på trottoaren.
Lär barnen att cykla på gatan bredvid trottoaren i tidig ålder. När jag gick i tvåan-trean kom en trafikpolis eller flera till skolan för att se över hur vi cyklade. Vi fick göra övningar och lära oss regler. En av reglerna var ingen trottoarcykling efter lågstadiet eller 8 års ålder eller vad det var. Det sa att det enbart är småbarn på minicyklar som i sakta takt får cykla på trottoaren.
Finns inget sånt nu?
Massor av barn som cyklar lite som de känner för där jag bor🤬
Och vuxna som cyklar på trottoaren är fruktansvärt hänsynslösa och borde faktiskt skämmas. Händer förvisso inte ens i närheten av lika ofta som stora barn gör det. Det händer ändå.
Var till en butik igår. Såg att de började plocka fram halloweensaker till försäljning. Även julpapper och band. Kände en stark känsla av irritation.
Jag blir irriterad på folk som flikar in "svåra ord" enbart i syftet att låta viktiga. "hegemonin" är ett av orden som irriterar mig så fort jag ser den står skrivet.
Får alltid en bild av en person med stram, "viktigt" ansiktsuttryck, tar sig själv på för stort allvar, använder halsduk för att inte bli förkyld och snörvlar mycket. Har en snusnäsduk i tyg som den återanvänder.
Ja, ni hör ju, irriterar mig orimligt mycket.
Irriterad på alla missbrukare! Smyg alkoholister o hobby knarkare och även dom som är i träsket.
Men sen dom som slutat.....dom ska minsann ha ,orkester, pokaler och ryggdunk ...hejja va duktiga. Men vi som alltid låter bli då? Äh vi är bara tråkiga
Irriterad på alla missbrukare! Smyg alkoholister o hobby knarkare och även dom som är i träsket.
Men sen dom som slutat.....dom ska minsann ha ,orkester, pokaler och ryggdunk ...hejja va duktiga. Men vi som alltid låter bli då? Äh vi är bara tråkiga
Kan känna viss irritation gentemot hur man i dagligt tal börjat beskriva personer i psykologiska termer.
Det tycks vimla av psykopater, narcissister och andra diagnoser ute i umgängesliv och på jobbet.
Är det verkligen så svårt att beskriva en person som driven, fokuserad och resultatinriktad, utan att ta till psykiatriska diagnoser?
Varför har ovanstående personlighetsdrag plötsligt blivit så oönskade, när de för inte så förfärligt länge sedan sågs som positiva?
Någonting har hänt i vårt samhälle och detta irriterar mig