Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

Precis varit på ultraljud! Ett levande foster med pickande hjärta i vecka 7+5! Såå glad och förvånad! Vågar inte tro att det ska gå vägen än dock efter alla våra missfall! Men nu kan jag vara lite lugn för stunden ❤️
Förstår, jag hade i vänster sist. Började med stick/ilningar och övergick till värk. Hade så ont att jag inte kunde stå rakt, åkte in men det visade sig att det kan kännas så när livmodern växer.
Men om du är orolig kan du ju alltid ringa och rådfråga.
Så roligt att det är så många som fått positivt på på vul!
Stort Grattis till denna milstolpe 🥰🌸
Förstår, jag hade i vänster sist. Började med stick/ilningar och övergick till värk. Hade så ont att jag inte kunde stå rakt, åkte in men det visade sig att det kan kännas så när livmodern växer.
Men om du är orolig kan du ju alltid ringa och rådfråga.
Vi är iväg på semester och jag har inte riktigt hunnit läsa här de sista dagarna, men vad fantastisk med alla positiva besked vid ultaljud !
Håller tummarna för oss alla ! 💕
Blir lite rädd av all info jag läser på nätet. Tydligen är ensidig smärta inget bra tecken och jag är nu mycket orolig.
Blir lite rädd av all info jag läser på nätet. Tydligen är ensidig smärta inget bra tecken och jag är nu mycket orolig.