• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • mimbyn
    Kattis1234567 skrev 2025-07-20 21:26:28 följande:

vi bokade också en resa för 2 veckor sedan. När jag nu plussat känner jag mig inte så sugen på det längre😆 Mallorca i 32 graders värme när man mår illa. Men jag får se det som min och min sambos sista resa ihop utan barn 🥲

btw är er mage uppblåst? Min är som en boll. Är bara i v.4 + 1 , aldrig sett min mage så stor 😆

Känner lite samma faktiskt men det var en bra inställning, så ska jag också tänka! 🥰 ingen uppblåst mage har jag känt, däremot ovanligt gasig 🙈

• Anonym (...)

Hej alla! Hoppas det går bra för. Det är så att jag inte har de typiska symptomen och blir orolig. Mina bröst ömmar inte och jag mår inte illa men jag har mensliknande smärta. Bör jag vara orolig ? Ska gå in i vecka 6.

• Kattis1234567
    Anonym (...) skrev 2025-07-20 22:56:53 följande:

Hej alla! Hoppas det går bra för. Det är så att jag inte har de typiska symptomen och blir orolig. Mina bröst ömmar inte och jag mår inte illa men jag har mensliknande smärta. Bör jag vara orolig ? Ska gå in i vecka 6.

Alla har ju inte så mycket symtom. Lita mer på testet. Om testet visar positivt och du brukar ha regelbunden mens så är du förmodligen fortfarande gravid😊
  • Anonym (:)

Det är vanligt att inte ha symptom, det är långt ifrån alla som blir illamående eller mår dåligt. Och även om man mår dåligt så är det inte ovanligt att det kommer först längre fram. Det är inget att oroa sig för 🌸
  • Anonym (AndraBarnet)
    Kattis1234567 skrev 2025-07-20 21:26:28 följande:

vi bokade också en resa för 2 veckor sedan. När jag nu plussat känner jag mig inte så sugen på det längre😆 Mallorca i 32 graders värme när man mår illa. Men jag får se det som min och min sambos sista resa ihop utan barn 🥲

btw är er mage uppblåst? Min är som en boll. Är bara i v.4 + 1 , aldrig sett min mage så stor 😆

Supersvullen, speciellt på kvällen men tycker magen syns massor 😅 Hormonerna som gör att den jobbar långsamt läste jag. Minns från förra gången att magen blev mindre sen när jag inte hade lika trög/gasig mage, innan den sen blev större igen 😂
  • Anonym (AndraBarnet)

Det kan vara jätteolika, verkligen från person till person! Man kan få mensliknande smärta också på grund av att livmodern växer. Men förstår om du blir orolig, allt känns så skört nu i början. Min bm förra graviditeten sa till mig att ?Det går allt som oftast bra. För de allra flesta går det bra. Utgå ifrån att kroppen vet vad den gör och tänk att så länge det är bra så är det bra. Just nu är du gravid.?

Vet inte om det kan lugna men jag tycker det hjälper mig litegrann att tänka så.
  • Kattis1234567

har lite brun färg i mina flytningar. Nån av er som haft så? man blir ju lite orolig. gravtest är fortfarande positivt. 

• mimbyn
    Kattis1234567 skrev 2025-07-21 10:00:15 följande:

har lite brun färg i mina flytningar. Nån av er som haft så? man blir ju lite orolig. gravtest är fortfarande positivt. 

Jag har inte haft det men har hört att det är väldigt vanligt! Har också hört att brunt är bättre än rött, att det då är något som blödit för ett tag sedan men slutat och bara tagit tid på sig att komma ut, typ gammal implantationsblödning. Så jag tror som resten, att du inte behöver oroa dig ❤️

• mimbyn
    mimbyn skrev 2025-07-21 10:27:24 följande:

Jag har inte haft det men har hört att det är väldigt vanligt! Har också hört att brunt är bättre än rött, att det då är något som blödit för ett tag sedan men slutat och bara tagit tid på sig att komma ut, typ gammal implantationsblödning. Så jag tror som resten, att du inte behöver oroa dig ❤️

@Kattis1234567, förlåt, bortse från att ?jag tror som resten?? trodde det var du som hade skrivit också om att du inte hade några symptom men ser nu att det var någon annan. 😅 jag tror hur som helst att du inte behöver oroa dig! 🥰

• ElsaCross

Hej igen tjejer, 

Jag skrev om en blödning för tre dagar sedan. Tack till er som skrev och gav stöd. Tänkte uppdatera att blödningen slutade samma kväll som den kom, och att testerna har fortsatt öka sedan dess. Helt säker nu på att det var nid-blödning, men inte haft förut så var helt nytt för mig. 

Kanske kan det varit det du också hade nu Kattis, som tog ett tag på sig att komma ut ❤️ 

När det kommer till symptom så har jag nästan inga alls, lite molvärk då och då. Var samma i min förra graviditet och min dotter är 2 nu, så det är fullt normalt att må ok också. ❤️

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸