• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Siripiri
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-07-15 21:12:53 följande:
    Ja jag har lite dålig koll på hur man räknar men utifrån att jag hade ägglossning cd15 när det blev peak så borde det vara 7+4, 7+5 om man skulle ta sista mensen🥰
    Jag kollade med chatgpt för att räkna ut från när man hade äl😁 Men så skönt att det var rätt storlek och med hjärtslag! 🥰  
  • Anonym (Önskan97)
    Siripiri skrev 2025-07-15 21:17:22 följande:
    Jag kollade med chatgpt för att räkna ut från när man hade äl😁 Men så skönt att det var rätt storlek och med hjärtslag! 🥰  
    Den säger 7+3 😄 ja verkligen 🥰 hoppas du får bra besked i slutet på nästa vecka!
  • TridentHeart
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-07-15 20:40:50 följande:

För mig/oss gick det bra idag 🥹🥹 är i chock att jag faktiskt är gravid men så himla lättad och glad.
    Våga först inte kolla men hon sa snabbt ?levande graviditet?, såg tyvärr inte så bra men vi fick höra hjärtat vilket gjorde det mer verkligt❤️ 
    Åh vad härligt att det gick bra! Så glad för din skull 😍
  • Anonym (Tingeling)

Ultraljudet gick bra idag ?levande graviditet? som bm sa flera gånger vilket känns underbart ❤️ Bakdaterades till 6+6 (trodde jag var på 7+1 eller 7+2) 🙃 Denna klinik lyssnade inte på hjärtljudet så tidigt men hon sa att hon såg att hjärtat tickade i jämn och fin takt ❤️✨ Skönt att veta och sett att det faktiskt finns en levande liten där inne 😍🥰❤️

• Anonym (Tingeling)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-07-15 20:40:50 följande:

För mig/oss gick det bra idag 🥹🥹 är i chock att jag faktiskt är gravid men så himla lättad och glad.
    Våga först inte kolla men hon sa snabbt ?levande graviditet?, såg tyvärr inte så bra men vi fick höra hjärtat vilket gjorde det mer verkligt❤️ 
    Vad härligt 🥰 Grattis till en otrolig milstolpe ❤️ 
  • Anonym (Önskan97)
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-07-15 21:58:14 följande:
    Vad härligt 🥰 Grattis till en otrolig milstolpe ❤️ 
    Tack och detsamma!😍 Skönt med lite lugnande besked❤️
  • ElsaCross

Grattis till er båda! ❤️

Lättnad att höra att två av våra små visat sig idag 🥹

• Anonym (...)

Hej alla!
    Min första graviditet med bf den 22 mars 2026.
    Mår bra i övrigt. Kissar lite mer men har även börjat känna en stickande känsla i höger äggstock. Blir så klart orolig och undrar om någon mer känt så?
    Önskar oss alla lycka till!

• ElsaCross
    Anonym (...) skrev 2025-07-16 02:41:51 följande:

Hej alla!
    Min första graviditet med bf den 22 mars 2026.
    Mår bra i övrigt. Kissar lite mer men har även börjat känna en stickande känsla i höger äggstock. Blir så klart orolig och undrar om någon mer känt så?
    Önskar oss alla lycka till!

välkommen till gänget, och stort grattis till din första graviditet!! Bolla alla tankar, högt som lågt.

Vad de gäller stickningarna Så tycker jag det låter fullt normalt. jag har haft känningar i äggstockarna varje graviditet, vid min förra kände ja så pass mycket att jag lät mig undersökas för utomkveds men det var ingen fara alls. Men lätt att bli nojig för det mesta ❤️ 

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸