Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

Ultraljudet gick bra idag ?levande graviditet? som bm sa flera gånger vilket känns underbart ❤️ Bakdaterades till 6+6 (trodde jag var på 7+1 eller 7+2) 🙃 Denna klinik lyssnade inte på hjärtljudet så tidigt men hon sa att hon såg att hjärtat tickade i jämn och fin takt ❤️✨ Skönt att veta och sett att det faktiskt finns en levande liten där inne 😍🥰❤️

Härliga uppdateringar från era ultraljud 💕
Grattis till er båda! ❤️
Lättnad att höra att två av våra små visat sig idag 🥹
Hej alla!
Min första graviditet med bf den 22 mars 2026.
Mår bra i övrigt. Kissar lite mer men har även börjat känna en stickande känsla i höger äggstock. Blir så klart orolig och undrar om någon mer känt så?
Önskar oss alla lycka till!
Hej alla!
Min första graviditet med bf den 22 mars 2026.
Mår bra i övrigt. Kissar lite mer men har även börjat känna en stickande känsla i höger äggstock. Blir så klart orolig och undrar om någon mer känt så?
Önskar oss alla lycka till!
välkommen till gänget, och stort grattis till din första graviditet!! Bolla alla tankar, högt som lågt.
Vad de gäller stickningarna Så tycker jag det låter fullt normalt. jag har haft känningar i äggstockarna varje graviditet, vid min förra kände ja så pass mycket att jag lät mig undersökas för utomkveds men det var ingen fara alls. Men lätt att bli nojig för det mesta ❤️