• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • TridentHeart
    Rosen3 skrev 2025-07-15 07:28:32 följande:
    Åh, jag har oxå tidigt ultraljud imorgon (onsdag) på eftermiddagen. Så nervös! Har oxå endast lite illamående nästan dagligen men är rädd att det är för lite. Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 7+5 idag. Håller alla tummar 👍🏻

Håller även tummar för Tingeling 🥰

Åh vad spännande! Hoppas att allt går bra för dig i morgon! Jag är i vecka 6+3 idag. 

Vaknade upp och trodde jag skulle kräkas tidigare i morse, men det la sig. Känner mig hungrig hela tiden, skitjobbigt 😆

• TridentHeart
    Siripiri skrev 2025-07-15 07:49:59 följande:

Så spännande med  allas VUL denna veckan 🥰♥️ 
    Hoppas det går lite bättre än för mig! ♥️♥️ 

Tyvärr negativt inställd efter att ha kollat med chatGPT, 100BPM är lite lågt egentligen, borde vart högre, typ 110-160 hade vart mer normalt. Med tanke på hur högt HCG jag hade den 4/7.. att ha så högt när man är vecka 4+6 som jag skulle vart då ifall jag är 6+3 idag är ovanligt.. får se vad BM säger imorgon. 

Förhoppningsvis är det ingen fara, men förstår att du är orolig såklart! Jag håller alla tummar och tår för dig och hoppas att allt är som det ska! ❤️
  • Anonym (Tingeling)
    Siripiri skrev 2025-07-15 07:49:59 följande:

Så spännande med  allas VUL denna veckan 🥰♥️ 
    Hoppas det går lite bättre än för mig! ♥️♥️ 

Tyvärr negativt inställd efter att ha kollat med chatGPT, 100BPM är lite lågt egentligen, borde vart högre, typ 110-160 hade vart mer normalt. Med tanke på hur högt HCG jag hade den 4/7.. att ha så högt när man är vecka 4+6 som jag skulle vart då ifall jag är 6+3 idag är ovanligt.. får se vad BM säger imorgon. 

Förstår din oro och hoppas att det går bra 🥰❤️
  • Anonym (Tingeling)
    ElsaCross skrev 2025-07-15 08:13:10 följande:

Lycka till idag Tingeling, vi håller tummarna för dig Hjärta

Åh vad jag hoppas att det visar sig vara ofarligt för dig Siripiri. Men förstår att du vill börja förbereda dig så inte fallet blir för stort, sänder varma kramar och hoppas höra positiva nyheter sen Hjärta

Tack snälla ❤️ Har tid 17:00 så uppdaterar er ikväll 🥰
  • Liljekonvalj93
    Kelinger skrev 2025-07-14 21:52:43 följande:

Hej! Jag har plussat idag !! BF i mars antar jag?🤩

Grattis och välkommen in i gemenskapen 🥰
  • Siripiri
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-07-15 09:36:38 följande:
    Tack snälla ❤️ Har tid 17:00 så uppdaterar er ikväll 🥰
    Hur gick det idag? 🥰♥️
  • Anonym (Önskan97)

För mig/oss gick det bra idag 🥹🥹 är i chock att jag faktiskt är gravid men så himla lättad och glad.
    Våga först inte kolla men hon sa snabbt ?levande graviditet?, såg tyvärr inte så bra men vi fick höra hjärtat vilket gjorde det mer verkligt❤️ 
  • Siripiri
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-07-15 20:40:50 följande:

För mig/oss gick det bra idag 🥹🥹 är i chock att jag faktiskt är gravid men så himla lättad och glad.
    Våga först inte kolla men hon sa snabbt ?levande graviditet?, såg tyvärr inte så bra men vi fick höra hjärtat vilket gjorde det mer verkligt❤️ 
    Awie🥰 Så himla skönt för er! ♥️ Var du daterad som du trodde? ☺️ 
  • Anonym (Önskan97)
    Siripiri skrev 2025-07-15 20:47:00 följande:
    Awie🥰 Så himla skönt för er! ♥️ Var du daterad som du trodde? ☺️ 
    Ja jag har lite dålig koll på hur man räknar men utifrån att jag hade ägglossning cd15 när det blev peak så borde det vara 7+4, 7+5 om man skulle ta sista mensen🥰
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸