Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Åh vad spännande! Hoppas att allt går bra för dig i morgon! Jag är i vecka 6+3 idag.
Vaknade upp och trodde jag skulle kräkas tidigare i morse, men det la sig. Känner mig hungrig hela tiden, skitjobbigt 😆
Så spännande med allas VUL denna veckan 🥰♥️
Hoppas det går lite bättre än för mig! ♥️♥️
Tyvärr negativt inställd efter att ha kollat med chatGPT, 100BPM är lite lågt egentligen, borde vart högre, typ 110-160 hade vart mer normalt. Med tanke på hur högt HCG jag hade den 4/7.. att ha så högt när man är vecka 4+6 som jag skulle vart då ifall jag är 6+3 idag är ovanligt.. får se vad BM säger imorgon.
Så spännande med allas VUL denna veckan 🥰♥️
Hoppas det går lite bättre än för mig! ♥️♥️
Tyvärr negativt inställd efter att ha kollat med chatGPT, 100BPM är lite lågt egentligen, borde vart högre, typ 110-160 hade vart mer normalt. Med tanke på hur högt HCG jag hade den 4/7.. att ha så högt när man är vecka 4+6 som jag skulle vart då ifall jag är 6+3 idag är ovanligt.. får se vad BM säger imorgon.
Lycka till idag Tingeling, vi håller tummarna för dig 
Åh vad jag hoppas att det visar sig vara ofarligt för dig Siripiri. Men förstår att du vill börja förbereda dig så inte fallet blir för stort, sänder varma kramar och hoppas höra positiva nyheter sen 
Hej! Jag har plussat idag !! BF i mars antar jag?🤩
Verkligen spännande med alla VUL som är på gång nu. Håller alla tummar jag kan för er allihopa ❤️