Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Aha, vad skumt. Jag räknar från senaste mensens första dag vilket var den 5 juni, så det blir 5+6 idag. Kollar jag däremot tex. Natural Cycles står det 5+1. Har beräknad BF 17/3.
Ledsen om jag frågar om något du redan har skrivit nu, men har du något ultraljud inbokat?

Precis varit på ultraljud! Ett levande foster med pickande hjärta i vecka 7+5! Såå glad och förvånad! Vågar inte tro att det ska gå vägen än dock efter alla våra missfall! Men nu kan jag vara lite lugn för stunden ❤️

Precis varit på ultraljud! Ett levande foster med pickande hjärta i vecka 7+5! Såå glad och förvånad! Vågar inte tro att det ska gå vägen än dock efter alla våra missfall! Men nu kan jag vara lite lugn för stunden ❤️

Tack alla! ❤️
Är verkligen svårt att ta in, trodde det skulle gå åt skogen för mina symtom har varit svaga.
Enligt appen skulle jag vara i vecka 7+6 och enligt måtten på embryot var det vecka 7+5 så blev bakåtflyttad en dag, vilket är helt normalt. Vet ej måttet på den i millimeter då jag inte såg när hon mätte. Den vita ringen är gulesäcken som finns i början 😊
Tack alla! ❤️
Är verkligen svårt att ta in, trodde det skulle gå åt skogen för mina symtom har varit svaga.
Enligt appen skulle jag vara i vecka 7+6 och enligt måtten på embryot var det vecka 7+5 så blev bakåtflyttad en dag, vilket är helt normalt. Vet ej måttet på den i millimeter då jag inte såg när hon mätte. Den vita ringen är gulesäcken som finns i början 😊
välkommen till gänget, och stort grattis till din första graviditet!! Bolla alla tankar, högt som lågt.
Vad de gäller stickningarna Så tycker jag det låter fullt normalt. jag har haft känningar i äggstockarna varje graviditet, vid min förra kände ja så pass mycket att jag lät mig undersökas för utomkveds men det var ingen fara alls. Men lätt att bli nojig för det mesta ❤️