• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Anonym (Önskan97)
    Liljekonvalj93 skrev 2025-07-14 12:18:42 följande:
    Jag pratade precis med min läkare och hon sa något om att man har ändrat rekommendationerna kring Utrogestan och att man med fördel tar dem till vecka 16 istället för vecka 12. Så det kan vara värt att kolla upp :) 

Men jag måste säga att det var en usel förpackning, 15 piller per burk? Räcker ju bara en vecka det, haha..

Tack snälla för att du återkoppla! Jag hittade 12v på FASS men då ska jag absolut kolla med min läkare😊?om det nu är positiva besked imorgon på ultraljudet. Igår mådde jag bättre, inte lika trött och inte lika illamående. Idag också lite bättre så har inte så höga förväntningar just nu 😔

var det någon här inne som hade VUL idag? Hoppas det går bra! 

• Siripiri
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-07-14 12:52:13 följande:

Tack snälla för att du återkoppla! Jag hittade 12v på FASS men då ska jag absolut kolla med min läkare😊?om det nu är positiva besked imorgon på ultraljudet. Igår mådde jag bättre, inte lika trött och inte lika illamående. Idag också lite bättre så har inte så höga förväntningar just nu 😔

var det någon här inne som hade VUL idag? Hoppas det går bra! 

Jag har också fram folk v12 på mitt recept ☺️ som du säger, SÅ lite i Varje förpackning, som tur skrev min gyn ut 45 pack nu innan semestern. Billigt var de inte 😅 

Det är jag som ska göra VUL, har dålig känsla igen efter att ha blivit peppad av folk i BIM februari igår. Hade min lägsta snittvilopuls sen jag blev gravid i natt och det ser jag inte som ett bra tecken 😒 Jag klökte mig för första gången imorse flera gånger och haft illamående till och från hela dagen.. å sist jag fick missfall så inleddes det med illamående och huvudvärk vilket är det jag har idag :(💔 
  • Rosen3
    Siripiri skrev 2025-07-14 13:12:55 följande:
    Jag har också fram folk v12 på mitt recept ☺️ som du säger, SÅ lite i Varje förpackning, som tur skrev min gyn ut 45 pack nu innan semestern. Billigt var de inte 😅 

Det är jag som ska göra VUL, har dålig känsla igen efter att ha blivit peppad av folk i BIM februari igår. Hade min lägsta snittvilopuls sen jag blev gravid i natt och det ser jag inte som ett bra tecken 😒 Jag klökte mig för första gången imorse flera gånger och haft illamående till och från hela dagen.. å sist jag fick missfall så inleddes det med illamående och huvudvärk vilket är det jag har idag :(💔 
    Håller alla mina tummar för dig idag på ultraljudet ❤️ Återkoppla gärna!
  • Anonym (Önskan97)

Jag har också fått 45 tabletter i paketet iaf, ca 270kr betalade jag😊

Åh, jag håller tummarna att det ändå går bra ❤️🙏
  • Liljekonvalj93

Hoppas så att det har gått bra för dig idag ❤️
  • Liljekonvalj93
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-07-14 14:48:55 följande:

Ja, 45 låter ju helt klart bättre än 15.. haha! Måste kolla upp om de kan skriva ut ett nytt recept. Bor ganska långt från närmsta stad och sist jag skulle hämta ut fanns de bara på ett Apotek, så inte heller helt lätt att få tag på. 
  • Siripiri
    Rosen3 skrev 2025-07-14 13:33:30 följande:
    Håller alla mina tummar för dig idag på ultraljudet ❤️ Återkoppla gärna!

Åh billigt! Mitt högkostnadsskydd Har inte gått än så betalade Över 700🙃♥️
    Monki19 skrev 2025-07-14 16:53:34 följande:

Håller tummarna för dig idag Siripiri!☀️💕

Liljekonvalj93 skrev 2025-07-14 18:07:24 följande:

Fina ni!!♥️♥️ 

Fostret mätte bara 6,3mm så blev tillbakaflyttad till 6+2 och hade räknat från ÄL borde jag vart på 6+6. Men ska försöka att inte dra för stora växlar kring de. Har en liten idé som jag bollade med ChatGPT gällande att jag ägglossade från den sidan som jag inte har någon äggledare kvar på. Så därför kan det ha tagit längre för implantation att ske för den andra äggledaren behövde ju plocka upp ägget osv. Men det är bara för att lugna mina nerver! Om fostret är iallafall 16 mm när jag ska på  cellprovskoll i slutet på nästa vecka  så kan jag vara lugn! ♥️  

• Siripiri
    Liljekonvalj93 skrev 2025-07-14 18:09:02 följande:
    Ja, 45 låter ju helt klart bättre än 15.. haha! Måste kolla upp om de kan skriva ut ett nytt recept. Bor ganska långt från närmsta stad och sist jag skulle hämta ut fanns de bara på ett Apotek, så inte heller helt lätt att få tag på. 
    Beställ från valfri onlineapotek annars 😁 jag tog från apotea 
  • Rosen3
    Siripiri skrev 2025-07-14 19:51:05 följande:

Åh billigt! Mitt högkostnadsskydd Har inte gått än så betalade Över 700🙃♥️
    Liljekonvalj93 skrev 2025-07-14 18:07:24 följande:

Fina ni!!♥️♥️ 

Fostret mätte bara 6,3mm så blev tillbakaflyttad till 6+2 och hade räknat från ÄL borde jag vart på 6+6. Men ska försöka att inte dra för stora växlar kring de. Har en liten idé som jag bollade med ChatGPT gällande att jag ägglossade från den sidan som jag inte har någon äggledare kvar på. Så därför kan det ha tagit längre för implantation att ske för den andra äggledaren behövde ju plocka upp ägget osv. Men det är bara för att lugna mina nerver! Om fostret är iallafall 16 mm när jag ska på  cellprovskoll i slutet på nästa vecka  så kan jag vara lugn! ♥️  

Härligt! Goda nyheter! Fanns det hjärtslag? 💓 Är så orolig och nervös inför onsdag när det är min tur 😔
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸