• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Jassan123
    Liljekonvalj93 skrev 2025-08-12 12:26:37 följande:

Efter dagens VUL som blev vårt tredje i ordningen, kunde man konstatera ett missed abortion 💔 Jag har haft en magkänsla om det de senaste veckorna, men man hoppades ju såklart ändå in i det sista. Nu blir det Cytotec-behandling och sedan försöka gå vidare och blicka framåt igen. 

Önskar er alla stort lycka till med er graviditeter och att ni får må så bra som möjligt under tiden ♥️ 

Beklagar😢 ... lider med dig och sänder en massa styrkekramar !
    Ta hand om dig 💖
  • Anonym (Önskan97)
    Siripiri skrev 2025-08-12 09:19:23 följande:
    🥰♥️
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-08-12 06:33:02 följande:
    Grattis! Så kul att få se bebis ❤️ hoppas du mår bättre snart! Håller med om att jag mådde sämre när jag var ledig än nu när jag börjat jobba. Tankarna går åt andra håll vilket är skönt! Det jobbiga är att man inte vill ha på sig någonting annat än sköna kläder eller så passar det inte längre/går inte att dölja magen i 😅 tur att jag ska till Sthlm över helgen och kan kolla lite kläder!
    Verkligen🥰 Mår faktiskt lite bättre idag peppar peppar! trots ännu en natt med inzomnia 🙃 
    Sedärja! får enkelt stå ut med att vara lite vissen i två veckor till🙈 
    Samma här! Jag vill typ köpa tunikor men det är ju inte modernt och finns typ inte i butik😂 Kunde inte ha shortsen knäppta igår när jag körde ner till ultraljudskliniken.
    Det går lite upp och ned men det låter inge kul med insomnia! Har hamnat i någon period där jag drömmer massa, det är lite störigt. Ja man är inte direkt pigg på att hitta på en massa heller🙈 haha nej det var längesen man köpte 😂
  • Anonym (Önskan97)

Efter dagens VUL som blev vårt tredje i ordningen, kunde man konstatera ett missed abortion 💔 Jag har haft en magkänsla om det de senaste veckorna, men man hoppades ju såklart ändå in i det sista. Nu blir det Cytotec-behandling och sedan försöka gå vidare och blicka framåt igen. 

Önskar er alla stort lycka till med er graviditeter och att ni får må så bra som möjligt under tiden ♥️ 

Å nej, stackare! Mardröm 💔 Lider med er och hoppas att det snart blir er tur ❤️ styrkekramar!!
  • Monki19

Så otroligt tungt och ledsamt att läsa detta 💔 Ta hand om er och var snälla mot er själva. Hoppas att ni återhämtar er från sorgen och att det går vägen nästa gång!❤️
  • ElsaCross

Beklagar djupt, riktigt jäkla sorgligt. Ibland känns livet bara för orättvist, speciellt när det kommer till sånt här. 💔❤️
  • ElsaCross

Vill också skicka ett varmt grattis till er som haft positiva VUL och ultraljud nu senast. Helt magiskt att få se en liten bebis struktur, är så galet för mig för jag är ju så mycket längre bak (BF 26 mars) så ni peppar mig att våga tänka att det där är jag om ett par veckor. ❤️

Har faktiskt ett VUL tisdag nästa vecka, ja som hade bestämt mig för att vänta till KUB hehe. Men barnmorskan såg min journal och frågade och då var det ju helt omöjligt att tacka nej, men nu e man ju sådär härligt nervös.  Men om något är fel känns det ju bättre att se det i vecka 8+ och inte senare 🙏🏻

• Friluftstjejen

Hej! 

Jag har följt tråden lite till och från, är på dag 7+2 nu. Har 5 missfall bakom mig under senaste två åren så jag försöker inte ha för stora förhoppningar. Men i dag gjorde vi graviditetens första VUL och vi fick se ett tickande hjärta! Vi törs knappt glädjas trots detta, men det är första gången vi med säkerhet har ett levande foster så blir jo lite hoppfull nu! Har tagit prednisolon och albyl-E denna graviditeten i tillägg till kosttillskott, och undrar ju om detta kan göra en skillnad för oss. Nästa VUL om ett par veckor. Undrar om jag även ska chansa att skriva in oss hos barnmorskan snart.. 

• Siripiri

nä?!🥺 Beklagar 💔💔💔 så sjukt orättvist är de.. 

Nu hoppas jag verkligen att du får hjälp av vården så du kan kolla upp om du tex har APC-resistens eller om det är något med kromosomerna som vi fick göra efter mina missfall. 
    Massa styrkekramar♥️♥️

• Rosen3
    Friluftstjejen skrev 2025-08-12 19:13:58 följande:

Hej! 

Jag har följt tråden lite till och från, är på dag 7+2 nu. Har 5 missfall bakom mig under senaste två åren så jag försöker inte ha för stora förhoppningar. Men i dag gjorde vi graviditetens första VUL och vi fick se ett tickande hjärta! Vi törs knappt glädjas trots detta, men det är första gången vi med säkerhet har ett levande foster så blir jo lite hoppfull nu! Har tagit prednisolon och albyl-E denna graviditeten i tillägg till kosttillskott, och undrar ju om detta kan göra en skillnad för oss. Nästa VUL om ett par veckor. Undrar om jag även ska chansa att skriva in oss hos barnmorskan snart.. 

Hejja Hejja! Hoppet finns! Vi har haft 6 missfall bakom oss och nu är vi i vecka 12 och har varit på 3 ultraljud som sett bra ut :) Vågar inte ropa hej än då vi gjort NIPT precis och inväntar svar men aldrig kommit såhär lång att man ser bebis lilla och sprattlar med armar och ben ❤️ Inga mediciner förutom levaxin (inget annat har funkat för oss). Förhoppningvis ett lyckoägg 😍 Lycka till!
  • Karinnirak

Usch vad ledsamt, kramar till er ♥️
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸