Hjälpa till med städ?
Var inbjuden på fest förra helgen. Sov där och nu har jag fått höra att de är upprörda över att jag inte erbjöd mig hjälpa till att städa innan jag drog.
Vad säger ni? Förväntar ni er att att städa efter någon annans fest?
Var inbjuden på fest förra helgen. Sov där och nu har jag fått höra att de är upprörda över att jag inte erbjöd mig hjälpa till att städa innan jag drog.
Vad säger ni? Förväntar ni er att att städa efter någon annans fest?
Dock hade du chansen att be om ursäkt före jag dök upp, men du klarar inte av att be om ursäkt för dina fel ändå och det har vi alla lärt oss sedan innan.
Så du försöker hävda tolkningsföreträde över TS?
Samma sekund du vägrade acceptera när TS sagt att det är inget h*n ens skrev.
Vet när jag fått något fel, så har jag valt be om ursäkt för felet, men då vet jag att du inte klarar av att släppa det istället och försöker inbilla dig att felet är något jag påstår även efter ursäkten över att det blev.
Sånt är så extremt fascinerande att se och riktigt perplexande samtidigt.
www.familjeliv.se/forum/thread/83474513-hjalpa-till-med-stad/1/nick/83476218
Läs dina egna inlägg hur du vägrar acceptera när TS undrar vart h*n sagt detta.
Så anser du dig veta bättre, och försöker intala dig själv att du har tolkningsföreträde över TS.
Varför är det så hopplöst svårt för dig att be om ursäkt för ett simpelt fel(Förhoppningsvis ett fel då, men man börjar undra nu när du vägrar.)
Som sagt vad, alla kan läsa detta och mer än jag har kritiserat ditt fel.
Och en sak är säker dock, det är att jag aldrig dragit till färgan NÅGONSIN
¨
Och hur ska jag må över att du inte klarar av att erkänna det blev fel för DIG, det är precis ingen som vet, troligtvis inte du heller.
Och TS sagt till dig att h*n inte drog direkt 
¨
Och hur ska jag må över att du inte klarar av att erkänna det blev fel för DIG, det är precis ingen som vet, troligtvis inte du heller.
¨
Aldrig varit på en färgan.
Inte heller hjälper det ditt fel som du vägrar be om ursäkt för.
Jag hade erbjudit att hjälpa till men då hade vi alla fått gå upp tidigt om jag hade en färja att passa. Skulle ju vara lika opassande om bara en gäst måste dra hela lasset. Så nej, vi stiger upp klockan sex på morgonen, kör hårt i ca en timme, sen drar jag.
Personligen vill jag inte ha hjälp alls om det är mitt hus, jag vill städa själv eftersom jag vet hur jag vill ha det. Så om gäster drar tidigt på morgonen är jag bara lättad.