Hjälpa till med städ?
Var inbjuden på fest förra helgen. Sov där och nu har jag fått höra att de är upprörda över att jag inte erbjöd mig hjälpa till att städa innan jag drog.
Vad säger ni? Förväntar ni er att att städa efter någon annans fest?
Var inbjuden på fest förra helgen. Sov där och nu har jag fått höra att de är upprörda över att jag inte erbjöd mig hjälpa till att städa innan jag drog.
Vad säger ni? Förväntar ni er att att städa efter någon annans fest?
Alltså nu får ju nivån höjas lite, färja man åker med stavas med j, färga som när man ändrar hårfärg stavas med g, kan vi släppa den biten nu.
Nej, ts har inte skrivit att hen drog direkt, hen har skrivit att hen åkte dagen därpå, när på dagen vet bara ts, så det känns ju onödigt att tjafsa om det i ändlösa inlägg.
Man får ha olika åsikter i ett diskussionsforum, lite det som är tanken, en åsikt är en åsikt och alla har rätt till sin egen, en åsikt är inte heller fakta så det är ingen som behöver ha rätt eller fel, en del ger sig dock inte utan fortsätter mala på tills det blir pinsamt
Nä nä som gäst har man ingen skydlighet att städa upp efter sig på en skiva. Värdskapet får lov att stå sitt kast. Undantagsvis om man inte spytt ner eller bajsat på golvet hos värdskapet.
Är det vanligt du lägger till ord och för att det inte passar dig?
Eller när TS berättar att så var det inte alls?
Mmm, ja, TS drog, men inte direkt, står ju där svart och vitt och du vägrar erkänna att det blev fel för dig.
Otroligt att du klarade av erkänna din felstavning.
För du har fel, TS drog inte DIREKT och har berättat det för dig också.
Jo, det är imponerande att ha tålamod och fortsätta hävda ett fel, fast det bara är fel.
Hyfs är att inte lägga till ord i en diskussion och hävda en sak som aldrig skett.
Är det vanligt du lägger till ord och för att det inte passar dig?
Eller när TS berättar att så var det inte alls?
Mmm, ja, TS drog, men inte direkt, står ju där svart och vitt och du vägrar erkänna att det blev fel för dig.
Otroligt att du klarade av erkänna din felstavning.
För du har fel, TS drog inte DIREKT och har berättat det för dig också.
Jo, det är imponerande att ha tålamod och fortsätta hävda ett fel, fast det bara är fel.
Hyfs är att inte lägga till ord i en diskussion och hävda en sak som aldrig skett.
...att ha dragit direkt .
Och flera år sedan jag startade en tråd, så fail igen.
Intressant att du tror att det är jag som startat tråden, för TS oavsett har ju redan sagt att h*n inte drog direkt.
Men du vet bättre än TS verkar det som, du vet TS som inte sagt att h*n drog direkt 
...att ha dragit direkt .
Och flera år sedan jag startade en tråd, så fail igen.
Intressant att du tror att det är jag som startat tråden, för TS oavsett har ju redan sagt att h*n inte drog direkt.
Men du vet bättre än TS verkar det som, du vet TS som inte sagt att h*n drog direkt 
Hur kan du har mer hyfs än TS och när du skiter i vad h*n säger och hittar på eget och att h*n drog direkt?
Undrar för det är ju det exakt omvända och ingen hyfs alls.