• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • Anonym (Virrpannan)
    Elisand skrev 2025-09-23 17:21:46 följande:

Åh,det ger mig lite hopp ändå. Jag lyckades köpa ett test här ändå, de hade bara digitalt ultratidigt (10 mlU) så det var ju bra, men har aldrig testat med digitalt förut. Känns lite för lyxigt och hoppfullt nästan 😂 Borde vänta till imorgon och ta det på morgonen men vet inte om jag lyckas. Eller försöka hålla mig några timmar nu och ta ikväll. Lite svårt att inte dricka något då jag ska äta middag snart liksom.. Känns också kanske lite onödigt när det var negativt igår att testa idag, men som du säger så måste ju liksom skiftet att bli positivt hända någon dag haha. 

åh och lite känslan av att jag bara hispar upp mig i onödan för sen kommer mensen säkert ändå direkt efter liksom.. 

Den här berg- och dalbanan av känslor fram och tillbaka man känner när man försöker göra en bebis alltså, relaterar verkligen 😅 

Håller tummarna hårt för att det blir positivt när du väljer att testa. 
  • Sarasi

Jag tog ett tidigt test idag. Det var negativt 😭 Tycker också brösten är mindre ömma idag vilket i så fall kommer betyda att mensen kommer senare idag (även om det utifrån äl bör vara tidigast på lördag). Allt hopp jag känt rasade i botten just nu även om det inte är helt kört innan mensen kommer. Men hade så gärna velat att det skulle synas något nu. Jag såg ju dessutom till att inte kissa i natt just för att det skulle vara så mycket hcg som möjligt. Bara ladda om. 

• Elisand
    Sarasi skrev 2025-09-24 05:35:55 följande:

Jag tog ett tidigt test idag. Det var negativt 😭 Tycker också brösten är mindre ömma idag vilket i så fall kommer betyda att mensen kommer senare idag (även om det utifrån äl bör vara tidigast på lördag). Allt hopp jag känt rasade i botten just nu även om det inte är helt kört innan mensen kommer. Men hade så gärna velat att det skulle synas något nu. Jag såg ju dessutom till att inte kissa i natt just för att det skulle vara så mycket hcg som möjligt. Bara ladda om. 

Kram ❤️
  • Elisand

Testade precis, negativt tyvärr. Var så säker att det skulle va positivt. Fick ännu lite högre temp i morse, mår illa och har ömma bröst äl+13. Men nu kan jag vara säker på att mensen borde komma snart och att min lutealfas den här cykeln förlängts, vilket är positivt. Trots det klart jag känner mig väldigt besviken :( 

• Anonym (anonym2026)

Åh vad tråkigt ❤️ förstår verkligen besvikelsen, kram ❤️

Elisand skrev 2025-09-24 06:02:18 följande:

Testade precis, negativt tyvärr. Var så säker att det skulle va positivt. Fick ännu lite högre temp i morse, mår illa och har ömma bröst äl+13. Men nu kan jag vara säker på att mensen borde komma snart och att min lutealfas den här cykeln förlängts, vilket är positivt. Trots det klart jag känner mig väldigt besviken :( 

• Sarasi

Fattar inte kroppen. Nu ömmar brösten igen. Ni som varit gravida tidigare, kan ömhet i brösten växla? För ibland har jag också bara haft i det ena. Aningen förvirrad. Men nu får jag vänta till BIM eftersom jag inte har några tidiga test kvar ändå. 

• Miniblomma
    Sarasi skrev 2025-09-24 15:15:43 följande:

Fattar inte kroppen. Nu ömmar brösten igen. Ni som varit gravida tidigare, kan ömhet i brösten växla? För ibland har jag också bara haft i det ena. Aningen förvirrad. Men nu får jag vänta till BIM eftersom jag inte har några tidiga test kvar ändå. 

Mina bröst har absolut växlat i ömhet sedan äl för 30 dagar sedan och jag är gravid nu. På symtomen var jag helt säker på att jag inte var gravid för att jag var mindre öm än vanligt. Äl + 17 ungefär började det ömma mer och det har som sagt växlat sedan dess också 😊
  • Sarasi
    Miniblomma skrev 2025-09-24 17:08:11 följande:
    Mina bröst har absolut växlat i ömhet sedan äl för 30 dagar sedan och jag är gravid nu. På symtomen var jag helt säker på att jag inte var gravid för att jag var mindre öm än vanligt. Äl + 17 ungefär började det ömma mer och det har som sagt växlat sedan dess också 😊
    Tack för svar! Bara för mig att vänta och se nu då 😊
  • lunyum

Mensen kom ikväll så nu är jag definitivt ute ur leken. Grattis till alla som plussat även om det känns tråkigt att jag inte får hänga med er i nästa fas. Ser det ändå som positivt att jag verkar ha fått tillbaka min vanliga cykel som jag hade innan p-piller, 28 dagar lång blev den den här gången i stället för förra månadens 33!

Lovve123 - 1/9 ➕

Lily96 - 1/9

Juliflicka - 1/9 ➖

Lillrömpa - 1/9 ➖

anonym2026 - 1/9 ➖

Craigbob - 2/9 ➖

Elisand - 2/9 ➖

Aisof - 3/9 ➖

Hokusookusan - 4/9 ➕

Blomman1997 - 7/9 ➖

Universitetsbebis - 7/9 ➖

Rumpetrollet - 9/9 ➖