• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • Anonym (Virrpannan)
    Haja98 skrev 2025-09-26 07:14:15 följande:

Hej alla, jag är nu här i tråden! 

Jag och min fästman har försökt bli gravida sen maj 2024, och plussade i april 2025. I juni fick jag missfall i vecka 12 och sedan dess bara testat negativt. 

BIM för mig var 24/09 men ingen mens i sikte än. Graviditetstestet visar negativt men jag mår samtidigt så otroligt illa på morgonen och känner mig allmänt hängig i kroppen, som det är något som är annorlunda.

Hoppas så att det är en bebis i magen som mina billiga gravtestet bara inte visar 😅

Hej. Beklagar missfallet, vet tyvärr exakt hur det är 💔
    Mitt MA var i v 11, fostret dött sedan v 7. Detta hände  början på augusti, haft en mens emellan och detta är första försöket för oss sedan det. Men tror jag missade ÄL denna gång, har BIM nu i helgen om cykeln inte strular med mig. Hoppas vi båda får lyckas snart 🤞🏻

• Anonym (Virrpannan)
    Tyckte jag såg ett supersvagt streck igår och i morse men tempen dök så om det nu var ett streck och en grav på gång så stannade det av. Tempen brukar tala sitt tydliga språk med mig 😅

Får nog ställa in mig på och hoppas på ett plus i oktober. Då har vi försökt aktivt i ett år, 3 plus, bara förluster. Hade varit fint om det blev ett sista plus nu snart som leder till bebis 😍
  • Sarasi
    Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 12:06:21 följande:
    Tyckte jag såg ett supersvagt streck igår och i morse men tempen dök så om det nu var ett streck och en grav på gång så stannade det av. Tempen brukar tala sitt tydliga språk med mig 😅

Får nog ställa in mig på och hoppas på ett plus i oktober. Då har vi försökt aktivt i ett år, 3 plus, bara förluster. Hade varit fint om det blev ett sista plus nu snart som leder till bebis 😍
    Vad jobbigt! Just nu är jag i för sig i ett stadie där jag bara vill ha ett ordentligt plus även om det leder till missfall. Jag vill se att vi liksom är kompatibla. Jag behöver få hoppas lite mer än ständigt negativa test. 
  • Pandan14

Hello, jag har två frågor 

1. har någon fått falska positiva (väldigt svaga) på sheins graviditetstest? 

2. är det någon annan som ser strecket som jag tycker mig se på detta 

• Pandan14
    Pandan14 skrev 2025-09-26 13:58:38 följande:

Hello, jag har två frågor 

1. har någon fått falska positiva (väldigt svaga) på sheins graviditetstest? 

2. är det någon annan som ser strecket som jag tycker mig se på detta 

Här är ytterligare en bild
  • Sarasi

Idag har hoppet för denna månad långsamt dött. Först vaknade jag och kände att brösten inte längre kändes svullna. Sen kom mensvärk och nu mens. Känns tufft att ladda om nu för jag trodde det skulle bli något denna månad. 😭

Lovve123 - 1/9 ➕

Lily96 - 1/9

Juliflicka - 1/9 ➖

Lillrömpa - 1/9 ➖

anonym2026 - 1/9 ➖

Craigbob - 2/9 ➖

Elisand - 2/9 ➖

Aisof - 3/9 ➖

Hokusookusan - 4/9 ➕

Blomman1997 - 7/9 ➖

Universitetsbebis - 7/9 ➖

Rumpetrollet - 9/9 ➖

Skorpan - 9/9 ➖

Lalviv - 9/9

Jullan00 - 10/9 ➖

Mololo - 10/9 ➕

Neksta - 11/9 ➕

Tredje - 11/9 ➖

Memmis48 - 11/9 ➖

Miniblomma - 12/9 ➕

Qwerty1988 - 12/9 ➕

Annpor - 12/9 - ➕ 

Errorika - 13/9

Valentines - 14/9 ➖

Drömmar22 - 14/9 ➕

Annasandra - 14/9 ➖

RainbowFamilyDreams 14/9 ➕

Yny - 15/9 ➕

AnnieBeez - 16/9

Elly - 16/9 ➕

Bellis 9207 - 16/9 ➕

Loviisa92 - 16/9

En som längtar 17/9

Hoppaspånr1 - 19/9

anonym2026 - 19/9

Vallmo93 - 20/9

Elisand - 20/9 

Nanathalie - 21/9 ➕

Försöktill3an - 21/9 ➕

lollip0p - 22/9

Lillkroken - 22/9 ➖

Isa94 - 23/9
    anonym2026 - 27/9
    Juliflicka - 27/9
    Sarasi - 27/9 ➖

Moderjosefina - 28/9

Lunyum - 29/9 ➖

Craigbob - 29/9

• Anonym (Virrpannan)
    Sarasi skrev 2025-09-26 13:54:00 följande:
    Vad jobbigt! Just nu är jag i för sig i ett stadie där jag bara vill ha ett ordentligt plus även om det leder till missfall. Jag vill se att vi liksom är kompatibla. Jag behöver få hoppas lite mer än ständigt negativa test. 

Trist med mens igen 😕

Förstår hur du menar med att du vill ha ett plus oavsett utgång, jag tänkte likadant förut, men näää. Det är inget vidare det heller. Det skapar en enorm stress och ångest. Blir inte ens glad längre över att bli gravid. Bara konstant orolig för att upptäcka blod typ. Inte kul att vara gravid och tro man väntar barn i flera månader och sen slits det ifrån en, inte heller kul att aldrig få ett plus och oroa sig över att man inte kan bli gravid. Det är skit båda två. 

Hoppas ni får ett plus snart 🌸

• Anonym (Virrpannan)
    Pandan14 skrev 2025-09-26 14:42:26 följande:

Blir tokig 
    Jag har svårt att se på den bilden. Tycker att oredigerad bild är lättare att se på. Vet hur det är, tålamodet är inte på topp. 
  • Pandan14
    Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 16:02:52 följande:
    Jag har svårt att se på den bilden. Tycker att oredigerad bild är lättare att se på. Vet hur det är, tålamodet är inte på topp. 

Här kommer alla bilder 🤭🙈🙈 men ja helt rätt, har inte tålamod, men har ingen cykel ännu så har ingen bim att förhålla mig till heller 
Svar på tråden BIM september 2025