• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • Sarasi
    Elisand skrev 2025-09-18 21:49:59 följande:

Börjar bli sugen på att testa! Vill veta nu nu nu. Senaste åtminstone halvåret skulle jag säga har jag skippat att testa innan bim för sinnesro. Men nu känner jag mig jättesugen. Äl+8 imorgon, känns onödigt men tänk om..

Vänta till dag 10. Dag 8 är ju ganska stor risk för negativt test även om det finns något där 😊 Jag blir bara ledsen i ett sådant läge. 
    yny skrev 2025-09-19 06:53:20 följande:

Vad tror ni om stegringen? 
    Översta är på BIM nedersta är idag på BIM+3. Är det normal stegring?
    Testet är RFSU testa ofta.
    Jag vet inte vad som är ?normalt? men det är ju en tydlig stegring vilket är positivt 😊
  • yny
    Sarasi skrev 2025-09-19 08:47:23 följande:
    Jag vet inte vad som är ?normalt? men det är ju en tydlig stegring vilket är positivt 😊
    Jaaa det är ju starkare ändå. Men det är fortfarande så svagt? Brukar det vara så? Någon som vet? :) är så nojig..
  • Elisand
    yny skrev 2025-09-19 10:19:43 följande:
    Jaaa det är ju starkare ändå. Men det är fortfarande så svagt? Brukar det vara så? Någon som vet? :) är så nojig..
    Vet du var du är i förhållande till ägglossning? Det säger ofta mer än bim när det kommer till testandet. <3 
  • yny
    Elisand skrev 2025-09-19 12:30:25 följande:
    Vet du var du är i förhållande till ägglossning? Det säger ofta mer än bim när det kommer till testandet. <3 
    Det borde vara ÄL+17 idag
  • Elisand
    yny skrev 2025-09-19 16:03:54 följande:
    Det borde vara ÄL+17 idag
    Jag är ingen expert men efter att varit med i mååånga trådar här så skulle jag tro att det inte är någon fara. Det är främst ökningen som är viktig och det har ju verkligen blivit starkare. Sen har jag förstått att rfsus tester inte är de starkaste och jag vet att jag läst om folk som aldrig fått lika starka streck som kontrollstrecket till exempel. ❤️
  • yny
    Elisand skrev 2025-09-19 16:27:26 följande:
    Jag är ingen expert men efter att varit med i mååånga trådar här så skulle jag tro att det inte är någon fara. Det är främst ökningen som är viktig och det har ju verkligen blivit starkare. Sen har jag förstått att rfsus tester inte är de starkaste och jag vet att jag läst om folk som aldrig fått lika starka streck som kontrollstrecket till exempel. ❤️
    Tusen tack ❤️ det gjorde mig ändå lugnare ❤️ hoppas och håller tummarna så att denna lilla vill stanna 🙏
  • Lillkroken

bim 22/9 fick hem testerna idag. Då det var så många kunde jag inte hålla mig och tog en kvällskiss? 
    kom något mellan resultatet ( kids ) och det tog nog 10min innan jag hittade lucka och kunde komma i fred. 

jsg ser ju ett streck.. men är det för sent att läsa av Skäms

• Sarasi
    Lillkroken skrev 2025-09-19 19:30:47 följande:

bim 22/9 fick hem testerna idag. Då det var så många kunde jag inte hålla mig och tog en kvällskiss? 
    kom något mellan resultatet ( kids ) och det tog nog 10min innan jag hittade lucka och kunde komma i fred. 

jsg ser ju ett streck.. men är det för sent att läsa av Skäms

Vad står det på förpackningen? Brukar stå maxtid också. Men ett nytt test imorgon är väl inte fel oavsett. 
  • Lillkroken

Det stod att man inte ska läsa av testet efter 5 minuter :)
    Jag tar ett nytt imorgon. intressant! 

Sarasi skrev 2025-09-19 19:56:38 följande:
    Vad står det på förpackningen? Brukar stå maxtid också. Men ett nytt test imorgon är väl inte fel oavsett. 
  • Lillkroken

Du är ju helt klart gravid, varför gissar andra på att du inte är det ?  Du har ju klara fina streck i flera dagar! Stort grattis ❤️ 

yny skrev 2025-09-19 06:53:20 följande:

Vad tror ni om stegringen? 
    Översta är på BIM nedersta är idag på BIM+3. Är det normal stegring?
    Testet är RFSU testa ofta.
Svar på tråden BIM september 2025