• Anonym (Pingu)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Jag har kommit till en punkt i livet där jag inser att jag aldrig kommer att få ha sex eller hitta en flickvän. Jag har försökt hela livet man har insett att min asperger och utseende gör att det är omöjligt, jag har blivit för långt upp i åren nu också. 

Vad tycker ni om en man som mig som köper sex? Som verkligen försökt vara en bra människa men inte lyckas få till det? Som mår sjukt dåligt av att aldrig få uppleva närhet? Jag vill också känna hur det känns.

• Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?
  • Anonym (Avskyvärt!)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-08-24 15:08:14 följande:
    Avsikten är att du vill låtsas som att "sex är ingen rättighet" innebär att man får inte vara missnöjd bland annat.
    Annars vad är du ute efter? 
    ¨Missnöjd får du vara, men att mena att kvinnor borde ställa upp på sex med män de inte är intresserade eller attraherade av, är ju det erat resonemag går ut på vanligtvis. "Kvinnor har för höga krav", ja men se till att ställa högre krav på er själva då, jobba, jobba och jobba för att bli bättre och mer gångbara. Skaffa utbildning och ett bättre och mer välbetalt jobb. Odla en ödmjuk personlighet och fasa ut dina misogyna drag. Vad är det som är så svårt?
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (.) skrev 2025-08-24 13:33:14 följande:
    Jo, preferenser får man faktiskt lov att ha. Att få träffa någon som stämmer in på ens preferenser är dock ingen rättighet. Och det gäller båda kön. Vad du nu menar att rätt att ha preferenser skulle ha med saken att göra 
    Avsikten är troligen att hen vill medvetet vilseleda att "sex är ingen rättighet" innebär något annat än vad det egentligen handlar om. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Avskyvärt!) skrev 2025-08-24 15:14:17 följande:
    ¨Missnöjd får du vara, men att mena att kvinnor borde ställa upp på sex med män de inte är intresserade eller attraherade av, är ju det erat resonemag går ut på vanligtvis. "Kvinnor har för höga krav", ja men se till att ställa högre krav på er själva då, jobba, jobba och jobba för att bli bättre och mer gångbara. Skaffa utbildning och ett bättre och mer välbetalt jobb. Odla en ödmjuk personlighet och fasa ut dina misogyna drag. Vad är det som är så svårt?
    Du erkänner nu att det handlar inte om någon lag. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Avskyvärt!) skrev 2025-08-24 15:14:17 följande:
    Det har inte direkt något med "ingen rättighet".
    Du kan påstå det där men det är vilseledande när du försöker låtsas som det har något med "ingen rättighet". 
  • Anonym (Julk)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-08-24 15:14:19 följande:
    Avsikten är troligen att hen vill medvetet vilseleda att "sex är ingen rättighet" innebär något annat än vad det egentligen handlar om. 
    Tycker du att sex är en rättighet?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (mansperson) skrev 2025-08-24 11:09:46 följande:
    Det är ofta svårt att förstå varandra när det är för stor skillnad i intellektuell förmåga.
    Intellektuell förmåga? intressant! kan du beskriva din gedigna erfarenhet inom området? Kanske lite studier med som påvisar din poäng? annars bevisar du bara att du är en man som försvarar sexköpare för det passar din moral just saying :)
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-08-24 15:36:58 följande:
    Det har inte direkt något med "ingen rättighet".
    Du kan påstå det där men det är vilseledande när du försöker låtsas som det har något med "ingen rättighet". 
    bjäbb bjäbb bjäbb. hur många fler trådar ska förstöras för att ändå inte förstå skillnaden att ha rätt att ha ett sexliv, men inte rätt att ha sex med vem man vill hur man vill (ex. köpa sex eller våldtäkt etc)
  • HeiHei
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-24 16:30:07 följande:
    bjäbb bjäbb bjäbb. hur många fler trådar ska förstöras för att ändå inte förstå skillnaden att ha rätt att ha ett sexliv, men inte rätt att ha sex med vem man vill hur man vill (ex. köpa sex eller våldtäkt etc)
    Bjäbb, bjäbb, bjäbb??

"Takes one to know one" 😝
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Blä)
    HeiHei skrev 2025-08-24 16:33:12 följande:
    Bjäbb, bjäbb, bjäbb??

"Takes one to know one" 😝
    har du inte läst dessa argument förr? att kvinnor minsann kan få opereras för förlossningsskador, därmed måste ju kvinnor anse att sex är en mänsklig rättighet för kvinnor. annars skulle de inte opereras. Och då borde det minsann vara mänsklig rättighet för män med. Så män borde få kvinnor serverade och borde få lov att köpa sex. Synd om dom annars. Otroligt synd. det är ju också orättvist att männen ska behöva betala för sånt som kvinnor får gratis? Tomte
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?