Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰
Hej hallå! Jag plussade denna vecka, svaga svaga streck först och så tydligt gravid 1-2 på ett CB digital.
BF 21.5 enligt en app.
Jag har ett barn sen tidigare men det känns ändå stort och läskigt och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Går runt och väntar på illamåendet nu.
Hej igen alla!
Grattis till er som fått pluss! 🌹
Jag var inte aktiv alls igår, låg hela dagen.. Sinnessjukt trött, energilös i hela kroppen, illamående som går i vågor 🤢men inget kräka ännu, väldigt törstig och sugen/ hungrig.
Känner mig sjukligt trött, nästan så jag blir orolig.
Har lämnat in frågeformuläret till mvc, fått tider bokade för prover, sen inskrivning och fär KUB i vecka 13+ .. lite på gränsen sent tycker jag.
Har bokat in ett privat ultraljud i 9+ också, så långt till KUB och min ålder gör mig extra orolig att något ska gå snett.
Hoppas att du får komma tillbaka och göra ett nytt VUL snart och få se vad proverna visar. Håller tummarna 🙏
Hur mår ni idag allihopa? 💜
Plussade förra veckan. Är beräknad 15 maj. Väldigt svaga streck.. måste lämna och komma tillbaka typ 5min och då har det kommit svagt. Är livrädd för missfall igen så lär ta test fram till RUL. Grattis till oss alla 🌸
Grattis till er andra som plussat!! 🌸
Känner med dig Skipper, är extremt illamående nu med, har gått i vågor för mig sen jag plussade i v4 men senaste 3 dagarna har det varit mycket värre + 0 energi. Har varit lös också (ursäkta detalj haha) men det gjorde mig orolig att jag blivit sjuk.. men enligt barnmorskan så är det också vanligt även om det är vanligare med att vara förstoppad. Om någon annan är/kommer vara i samma sits så blev tipsad om att ta visiblin för magen och postafen för illamåendet, så jag hoppas att det hjälper. Ska gifta mig imon haha, sån jäkla timing, får nästan berätta för alla om jag mår så här dåligt då med..
Har bokat VUL 9+4 och KUB 12+1 🌸
När kontaktar ni mvc?
Det känns så tidigt att ringa redan, är i v 5 (4+0) idag.
Plussade imorse 😍❤️ andra barnet, har en son född december -23.
Väldigt tidigt ännu, är i v3+6.
I förrgår kväll fick jag en väldigt sparsam rosa blödning + molvärk. Den fortsatte hela dagen igår och idag är det verkligen pyttelite och mera brunaktigt. Tänker nidblödning? Fick inte det med första barnet. Lite ömma bröst också men förutom det inga andra symtom, men det är ju som sagt väldigt tidigt.
Spänd, förväntansfull och livrädd är en bra sammanställning av känslorna just nu! 🙈😍
Glömde skriva att bf är uppskattat till 23/5 🥰
När kontaktar ni mvc?
Det känns så tidigt att ringa redan, är i v 5 (4+0) idag.
Plussade imorse 😍❤️ andra barnet, har en son född december -23.
Väldigt tidigt ännu, är i v3+6.
I förrgår kväll fick jag en väldigt sparsam rosa blödning + molvärk. Den fortsatte hela dagen igår och idag är det verkligen pyttelite och mera brunaktigt. Tänker nidblödning? Fick inte det med första barnet. Lite ömma bröst också men förutom det inga andra symtom, men det är ju som sagt väldigt tidigt.
Spänd, förväntansfull och livrädd är en bra sammanställning av känslorna just nu! 🙈😍