Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰
Välkomna till er nya och grattis 😍❤️✨!!!
Jag räknar ner dagarna mot mitt tidiga VUL nästa fredag, är så himla nervös och jag har svårt att tänka på annat än detta lilla liv i magen hela dagarna så tiden går sakta 😅?
Jag har mått lite för bra de senaste dagarna, nästan så jag varit orolig. Lite småtrött ibland, sover dåligt på nätterna och vaknar runt 04 😅. Ibland lite lite yr, illamående och snått andfådd kanske! Hur har ni det?
5+0 för mig idag 🙏🏻
Välkomna till er nya och grattis 😍❤️✨!!!
Jag räknar ner dagarna mot mitt tidiga VUL nästa fredag, är så himla nervös och jag har svårt att tänka på annat än detta lilla liv i magen hela dagarna så tiden går sakta 😅?
Jag har mått lite för bra de senaste dagarna, nästan så jag varit orolig. Lite småtrött ibland, sover dåligt på nätterna och vaknar runt 04 😅. Ibland lite lite yr, illamående och snått andfådd kanske! Hur har ni det?
5+0 för mig idag 🙏🏻
Ja blir mitt inte värre tycker jag det är väldigt snällt också!
jag har också små spänningar och känningar i livmodern, inget kraftigt men lite grann liksom 🤗
Hörni bara för jag sa det var snällt när jag skrev igår?
Jag är fästmannen hade vuxenmys och när jag går på toa efter kommer det ljusrosa blod 💔!!
Försöker inbilla mig att det är normalt men känns helt hemskt? Nör jag fick mitt X började jag få snå blödningar redan innan mensen skulle kommit så just blödningar gör mig SJUKT nojig 😫 har först kontroll nästa fredag.
någon som blöder efter sex av er ?
Jag är fästmannen hade vuxenmys och när jag går på toa efter kommer det ljusrosa blod 💔!!
Försöker inbilla mig att det är normalt men känns helt hemskt? Nör jag fick mitt X började jag få snå blödningar redan innan mensen skulle kommit så just blödningar gör mig SJUKT nojig 😫 har först kontroll nästa fredag.
Hoppar in i tråden! Plussade i fredags med mitt 3e barn. har tvillingar som är född maj 2024 så det kommer bli två år emellan 😍
Stort grattis och välkommen!
Junieverse, jag har också hört att det är väldigt vanligt med sparsam blödning efter sex på grund av slemhinnorna, utan att något är fel 😊
Hej alla, hoppar in här i tråden 🌸
har bf 23 maj enligt appen! Det är mitt första barn så allt är väldigt spännande! Är 33 år och från gbg Ringde precis och bokade in mitt första videosamtal som är på tisdag nästa vecka, men kollade sen andra mötet då själva inskrivningen är, o fanns tider först i mitten på november? 🧐 är inte det lite väl sent? Är ju nästan i v13-14 då enligt appen! O bokar man det innan första mötet är klart? Har verkligen noll koll på allt detta 🤣
känner mig dock inte det minsta gravid 🤣 haft lite växtvärk fram o tillbaka samt trötthet, som avtagit nu med, hur mår ni?
så kul att vi kan följa och peppa varandra ❤️