Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰
Jag hoppar in här.
Har bf 7maj. Mår så himla illa imellanåt.
Svullen så jag får inte på mig vanliga byxor.
Alla ser på mig på jobbet att jag är gravid, vilket jag ändå har försökt att dölja.
Gör man tidiga vul överallt?
Minns inte hur det var med mina andra 😅
Hur mår ni?
Hej hopp! Grattis till alla plus och kul att ha en tråd att följas åt i.
Plussade inatt och har inte ens hunnit berätta för sambon, som fortfarande sover. Jag har inte kunnat sova mer än en timme på hela natten, för jag vaknade i panik med kraftig halsbränna och har sedan dess varit klarvaken. Dålig sömn där jag vaknat mycket utan anledning har jag haft de senaste dagarna, men annars har jag inte känt annat än molvärk och mer ömhet i brösten sedan igår kväll hittills. Vecka 4+1 ska jag vara med uppskattad bf 21 maj 2026. Inväntar illamående och extrem trötthet när som helst nu. Detta blir första barnet, men min andra graviditet, som avslutades i vecka 11. Detta plus tog 6 försök och jag är lika glad som livrädd. Det är så tidigt också så man vet inte om det håller hela vägen.
Hur ska jag ens berätta för sambon?
Hoppar också in här. Bf 26/5, plussade igår på äl +10.
Vårt andra barn, har en liten änglapojke i himlen också som vi förlorade i fullgången graviditet ifjol. Jag är 33 år och från Norrland ????.
Hej alla!
Jag har bf 13/5 med vår regnbåge. Vi förlorade ett barn i vecka 22 förra graviditeten så man är så nojig denna gången. Har 3 barn sedan innan. Hoppas detta går vägen nu❤️
Hoppar in här jag
jag testade positivt idag på ruvardag 7 efter återföring, men bör testa närmare testdagen för att utesluta kemiskgraviditet.
jag har en 8-åring och vill så gärna att han ska få ett syskon, var gravid nov/dec 2024 men slutade i missfall i 6+5 ca och enligt beräkningarna nu så har jag bf 28:de maj
Hoppar också in här. Bf 26/5, plussade igår på äl +10.
Vårt andra barn, har en liten änglapojke i himlen också som vi förlorade i fullgången graviditet ifjol. Jag är 33 år och från Norrland ????.
V 4+4 idag och nyss var jag på toa och upptäckte en liten brunaktig flytning i trosan. När jag torkade mig var även pappret lite brunrött.
Nu har jag ju givetvis total panik och är rädd för missfall. Har någon snälla nåt lugnande ord för mig?