• Anonym (Dilemma)

Träffa gammal kärlek

Ska träffa min första stora kärlek efter +30 år, han bor inte i Sverige så ingen man träffar hursomhelst. 
    Jag har varit öppen med min sambo om detta att vi chattar o ska träffas vilket han är ok med.  Mannen jag ska träffa har inte sagt något till sin fru, nu har hon sett en av våra chattar, tyvärr har mannen kallat mig hjärtat och älskling i dessa..så hans fru är arg och sårad. Med all rätt.

Så mitt dilemma ska jag strunta i att träffa mannen trots att jag såg gärna vill se honom o ingen av oss har ju tänkt vara otrogen bara ses o äta en bit mat.
    Eller träffa honom trots att hans fru är sårad..Han kommer förmodligen inte berätta för henne att vi ska ses..

• Svar på tråden Träffa gammal kärlek
  • Anonym (Hmmm..,,)
    Anonym (Dilemma) skrev 2025-09-17 12:40:18 följande:
    Känner mig inte särskilt naiv..hans sätt är slentrian, inget han menar..och han säger att han älskar sin fru.
    Men jag kan lova att frun inte skulle vilja ha hem mig då hon är så arg och sårad.
    Ha hem dig? Ska ni träffas hemma hos dem men frun får inte vara med? Förstår verkligen hennes känslor och ni beter er som idioter!
  • Anonym (Dilemma)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-09-17 12:56:21 följande:
    Ha hem dig? Ska ni träffas hemma hos dem men frun får inte vara med? Förstår verkligen hennes känslor och ni beter er som idioter!
    Hemma hos dem, nej nej..
  • Anonym (Hmmm..,,)
    Anonym (Dilemma) skrev 2025-09-17 13:15:48 följande:
    Hemma hos dem, nej nej..
    Förstår inte?

Du, han och hans fru och möjligen din dotter (?) ska äta middag hemma hos din gamla älskare? Låter ju supermysigt  SkålDrömmer
  • Anonym (Hmmm..,,)
    Anonym (Dilemma) skrev 2025-09-17 13:15:48 följande:
    Hemma hos dem, nej nej..
    Ah nu fattar jag. Ni ses bara du och älskaren på nåt hotell typ? (antar jag?)

Hur gammal är dottern? Hon får väl inte följa med såklart....?
  • Anonym (Dilemma)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-09-17 13:34:42 följande:
    Ah nu fattar jag. Ni ses bara du och älskaren på nåt hotell typ? (antar jag?)

Hur gammal är dottern? Hon får väl inte följa med såklart....?
    På någon restaurang..
  • Anonym (Dilemma)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-09-17 13:29:33 följande:
    Förstår inte?

Du, han och hans fru och möjligen din dotter (?) ska äta middag hemma hos din gamla älskare? Låter ju supermysigt  SkålDrömmer
    Eller hur....
  • Krocko
    Anonym (Dilemma) skrev 2025-09-17 15:28:20 följande:
    Eller hur....
    Kan du svara på om din dotter är medbjuden?
  • KimLinnefeldt

Är det alldeles, alldeles omöjligt att gammal orostig kärlek blommar upp och ni hoppar i säng?

TS bör nog djupgranska sina känslor, gå till botten med varför hon vill träffa sin gamla kärlek.

• molly50
    Anonym (Dilemma) skrev 2025-09-17 12:43:00 följande:
    Nää jag har absolut ingen tanke på nåt annat jag lovar!!
    Men han kan ju ha det.
Svar på tråden Träffa gammal kärlek