BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Ingen fara! Förstår att det är lätt att blanda ihop. Det är ju så många olika namn i dom här grupperna och allas olika historier. Väldigt lätt att blanda ihop varandra ❤️
Tycker det låter som att ni har täckt upp det väldigt bra utifrån när ni haft mys. Hoppas bara att din ägglossning skett någon gång under den perioden. Håller alla tummarna för dig 🤗
Åhh hoppas den persiko färgade flytningen betyder något bra 🤞🏼 Har aldrig varit med om nidblödning men det låter som det skulle kunna vara så för dig och tiden stämmer ju bra in, hoppas!!!
Ja jag försöker hålla hoppet uppe ❤️
Vi får uppdatera här hur det går för oss i veckan❤️
Jag håller tummarna för er som har bim nu i dagarna att mensen kommer utebli. ✊🏻
Dag 12 i cykeln för mig idag och vi myste i morse. Däremot en tom cirkel på CB ägglossningstest, så det känns lite depp. Brukar ha blinkande smiley från dag 12. Hoppas på blinkade smiley imorgon, dag 13. Om det fungerar som det brukar denna månad så borde testet visa i topp på tisdag, dag 14. Vi får se hur det blir men jag hoppas på det. Vi har planerat så att mannen kommer att åka hem från jobbet på tisdag så jag håller tummarna att vi kanske kan få till det både tisdag kväll och onsdag morgon också.
Måndag morgnar åker han vid 03.30 och då är lusten sådääääär ska jag säga. Men, vi har faktiskt fått till det nån gång så också så vi får se hur laddade vi är imorn 😂 Sjukt vad ospontan man känner sig när man behöver tajma ägglossning 😅
Jag håller tummarna för er som har bim nu i dagarna att mensen kommer utebli. ✊🏻
Dag 12 i cykeln för mig idag och vi myste i morse. Däremot en tom cirkel på CB ägglossningstest, så det känns lite depp. Brukar ha blinkande smiley från dag 12. Hoppas på blinkade smiley imorgon, dag 13. Om det fungerar som det brukar denna månad så borde testet visa i topp på tisdag, dag 14. Vi får se hur det blir men jag hoppas på det. Vi har planerat så att mannen kommer att åka hem från jobbet på tisdag så jag håller tummarna att vi kanske kan få till det både tisdag kväll och onsdag morgon också.
Måndag morgnar åker han vid 03.30 och då är lusten sådääääär ska jag säga. Men, vi har faktiskt fått till det nån gång så också så vi får se hur laddade vi är imorn 😂 Sjukt vad ospontan man känner sig när man behöver tajma ägglossning 😅
Är det någon i tråden som tempar? Tänker om man hade kunnat dela sin tempkurva med någon och dela tankar och erfarenheter? 🥰❤️
Jag började första tempa men sen bytte jag så jag kör med en smart ring istället som mäter min temp varje morgon, så enkelt och skönt 😊
Är det någon i tråden som tempar? Tänker om man hade kunnat dela sin tempkurva med någon och dela tankar och erfarenheter? 🥰❤️
Jag började första tempa men sen bytte jag så jag kör med en smart ring istället som mäter min temp varje morgon, så enkelt och skönt 😊

Nu är vi inne på typ 7:e eller 8:e cykeln som vi försöker, hoppas på att få ett plus kring jul🤞🏼
1/12 - Ayla
4/12 - Zozoi
4/12 - Anonym4042
5/12 - hejasommaren
6/12 - Anonym (Elen)
7/12 - Lavi
9/12 - Vallmo93
9/12 - Elly
12/12 - Tjej90sve
13/12 - Labella9
14/12 - Nemi
14/12 - Elisand
16/12 - Otålig!
17/12 - Juliflicka
17/12 - En som längtar
17/12 - Längtar innerligt
20/12 - Mioio
20/12 - Bebo7890
22/12 - Babysheep
26/12 - Hemliganatta
26/12 - Jullan00
28/12 - Grönbär
Näe hörrni nu kom mensen här på kvällen... Är besviken men inte helt knäckt. Stannar kvar i tråden och hejar på er andra! ❤️ Uppdaterar även listan för jag hinner ha bim igen innan december är slut. 🙏
1/12 - Ayla ➖