• Zozoi

BIM december 2025

Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.

Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan. 

Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️

• Svar på tråden BIM december 2025
  • Anonym (Elen)
    Anonym (Ayla) skrev 2025-11-30 21:57:20 följande:

Näe hörrni nu kom mensen här på kvällen... Är besviken men inte helt knäckt. Stannar kvar i tråden och hejar på er andra! ❤️ Uppdaterar även listan för jag hinner ha bim igen innan december är slut. 🙏

Usch tråkigt!! Hoppas på tur för dig senare i december, en extra fin julklapp ❤️
  • Mioio

Jag har varit lite frånvarande i denna tråd hittills. Fick mens dag 10 efter äl igen, men gyn avslår remiss om man inte försökt minst ett år, såklart.
    Känner att jag inte riktigt vågar tro att det ska gå på egen hand, och börjar mer försöka ställa in mig på att stå ut de månader som är kvar innan vi kan få hjälp. Denna gång är risken att vi får svårt att tajma äl också, vilket också känns trist. Men vi får se! Jag håller tummarna för oss allihop, och extra för er som närmar er bim. 

• Zozoi

Näe hörrni nu kom mensen här på kvällen... Är besviken men inte helt knäckt. Stannar kvar i tråden och hejar på er andra! ❤️ Uppdaterar även listan för jag hinner ha bim igen innan december är slut. 🙏

Nej vad tråkigt att höra! Men fint att du väljer att hänga kvar i tråden och stort lycka till nästa gång ❤️
  • Anonym (Nemi)

Åh nej vad tråkigt, förstår besvikelsen. Hoppas nästa månad är din månad istället. ❤️
  • Hejasommaren

Nej vad tråkigt! Inte den starten vi ville ha på BIM-listan såklart. Håller alla tummar att det blir plus senare i december istället ❤️
  • Hejasommaren
    Anonym (Elen) skrev 2025-11-30 19:58:40 följande:
    Okej vad kul 😊 jag lägger in bild på nuvarande månad och min förra månad för att ha något att jämföra med 🥰
    Använder även NC och där tror appen att jag fick min ägglossning någon dag senare än på fertily friend, NC satte ut ägglossning mellan dag 13/14 
    Kurvan ser lite annorlunda ut än förra månaden och har aldrig haft så hög temp förut, har hängt upp mig på de🙈 är rädd samtidigt att de beror på annat eller att den bara störtdyker dem närmaste dagarna

Har du någon kommentar eller tanke om min kurva?❤️
    Åh kul att du delar! Alltid bra att ha något att jämföra med också 🥰 känns generellt som att NC alltid sätter ut ÄL lite senare än många andra appar. Det ser ju onekligen lovande ut med den höga tempen tycker jag! Nu vet jag inte hur mycket det diffat i klockslag som du tempat eftersom den markerar att du tagit tempen en annan tid men så länge det inte är allt för stor skillnad så hoppas jag att det är pga graviditet som tempen är högre den här gången 🥰 håller tummarna att den även var fortsatt hög när du vaknade!

Här var jag så himla glad igår pga den höga tempen som tog sig ett skutt uppåt. Lika nedslagen blev jag idag när tempen dykt.. blev genast påmind att man inte ska lägga allt för stor vikt vid tempen utan försöka hålla humöret uppe ändå - lättare sagt än gjort 😅 har dock kollat igenom galleriet på FF nu på morgonen och kikat på andra grafer som haft dipp under lutealfasen så nu känner jag mig lite bättre till mods så ska inte kasta in handduken ännu. Får se vad tempen visar imorgon om man vågar testa då.. annars är målet att hålla sig till onsdag beroende på hur tempen utvecklar sig. 🤞🏻
  • Anonym (längtar innerligt)

Negativt igen nu på morgonen med CB digital. På Apoteas teststickor ser jag att det blir mörkare. Bifogar bilder från igår och idag. Svagare igår, starkare idag.Vilket ska jag lita på? Tom cirkel liksom? Tycker den borde blinka.

• Zozoi
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-12-01 06:55:21 följande:

Negativt igen nu på morgonen med CB digital. På Apoteas teststickor ser jag att det blir mörkare. Bifogar bilder från igår och idag. Svagare igår, starkare idag.Vilket ska jag lita på? Tom cirkel liksom? Tycker den borde blinka.

Fortsätt testa med både stickor och digitala om du har tillräckligt! Av egen erfarenhet så är apoteas egna ägglossningstester mycket mörkare än t.ex rfsu.

Omslaget kommer säkert snart på det digitala! 😀
  • Anonym (längtar innerligt)
    Zozoi skrev 2025-12-01 08:02:56 följande:
    Fortsätt testa med både stickor och digitala om du har tillräckligt! Av egen erfarenhet så är apoteas egna ägglossningstester mycket mörkare än t.ex rfsu.

Omslaget kommer säkert snart på det digitala! 😀
    Tack för svaret, då håller jag ut lite. Är rädd att stickorna visar ägglossning på gång för tidigt och att jag istället ber min man komma hem från jobbet ikväll. onsdag som dag för ägglossning stämmer bättre med min historik och i sånt fall är ju tisdag kväll en bättre kväll att komma hem.

Gaaaah. Detta pussel! 
Svar på tråden BIM december 2025