• En som längtar

BIM Januari 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i Januari 2026! Hittade ing3n påbörjad tråd så jag skapar en. 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 😊

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM Januari 2026
  • Hejasommaren
    CEO86 skrev 2026-01-21 12:26:10 följande:
    Ja, testade med ett digitalt idag som visade positiv. 
    har en tid imorgon hos MVC 

väldigt jobbigt att inte veta 
    Spännande! Hoppas verkligen det är en ny graviditet för dig ❤️
  • Anonym (Elen)

Kul att det har delats lite tempkurvor 😁🤩
    Jag lägger även jag in en bild på hur min kurva ser ut, har inte så mycket hopp direkt kring denna cykeln men de brukar jag inte ha oftast. De är iaf ingen temp som talar för graviditet 🥺
  • Babysheep
    Hejasommaren skrev 2026-01-21 16:56:45 följande:
    Kul att se din kurva också, det ser ju inte kört ut på den iallafall. 🥰Hoppas du har fel och att mensen inte dyker upp🤞🏻
    Tack! ❤️❤️
  • Babysheep

Tempen tog ett skutt uppåt idag och gav mig lite hopp så jag tog ett test. Negativt såklart. 
    Det är så dränerande detta.

• Hejasommaren
    Anonym (Elen) skrev 2026-01-21 17:33:45 följande:
    Jag lägger även jag in en bild på hur min kurva ser ut, har inte så mycket hopp direkt kring denna cykeln men de brukar jag inte ha oftast. De är iaf ingen temp som talar för graviditet 🥺
    Kul att du delar också! Tycker absolut att den likväl kan vara en grav-kurva 🤞🏻🥰
  • Hejasommaren
    Babysheep skrev 2026-01-22 07:17:19 följande:

Tempen tog ett skutt uppåt idag och gav mig lite hopp så jag tog ett test. Negativt såklart. 
    Det är så dränerande detta.

Förstår att hoppet gick upp, jag håller med dig! 🤞🏻 men visst var de tidiga testen slut för dig nu? Dvs DPO12 kanske är lite för tidigt för just den här cykeln att testa med vanligt test? 
  • Sannasv
    Hejasommaren skrev 2026-01-21 16:55:24 följande:
    Håller tummarna! Du får hålla oss uppdaterade 🙏🏻
    Tog ett test nu på morgonen och tyckte jag såg ett streck till men det var väldigt väldigt svagt. Syns inte ens på bild så jag tar ett nytt i eftermiddag så får vi se. Hoppas så mycket!!
  • Babysheep
    Hejasommaren skrev 2026-01-22 08:08:09 följande:
    Förstår att hoppet gick upp, jag håller med dig! 🤞🏻 men visst var de tidiga testen slut för dig nu? Dvs DPO12 kanske är lite för tidigt för just den här cykeln att testa med vanligt test? 
    Jo, de tidiga testen var slut så jag använde ett 25 mlU/mg men enligt chatgpt borde det ha funkat med ett sånt nu. 

Tack för pepp och tröst, det betyder mycket!
  • Anonym (Dax nu)
    Elisand skrev 2025-12-16 13:51:11 följande:

Hej på er! 

Det här blir vårt 18e försök för första barnet, hoppas på plusregn!! <3
    Vi kommer påbörja fertilitetsutredning med första besöket nästa vecka. Är nervös, men känns bra att äntligen fått en tid till det. Vill ju såklart inte att något ska vara fel, samtidigt så vill vi ju förstå varför det inte funkat och hoppas att det finns en "enkel" lösning på det. Vi får se helt enkelt. Försöker hålla hoppet uppe! 

BIM-lista:
    9/1 - Anonym (F96)
    11/1 - Elisand

17/1 - Otålig!!

Verkligen lycka till ☺️ 
  • Hejvärldenhej
    Anonym (Elen) skrev 2026-01-21 17:33:45 följande:

Vad är det som säger att det inte skulle kunna vara graviditet 🥰 ser inga tecken på varken det ena eller andra än 🤞
Svar på tråden BIM Januari 2026