• En som längtar

BIM Januari 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i Januari 2026! Hittade ing3n påbörjad tråd så jag skapar en. 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 😊

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM Januari 2026
  • Hejvärldenhej
    Babysheep skrev 2026-01-22 07:17:19 följande:

Tempen tog ett skutt uppåt idag och gav mig lite hopp så jag tog ett test. Negativt såklart. 
    Det är så dränerande detta.

Ooo! vilket skutt! Än kan det ju fortfarande bli plus 🙏 hoppas verkligen 

min kurva gick också upp idag igen så tog dumt nog ett meratidigt test troligtvis äl+8 🤪  onödigt men kunde inte låta bli, har ju läst om att det kan gå hehe. A negativt såklart. men har ju plussat på äl +9 två gånger, så blev  girig
  • Babysheep
    Hejvärldenhej skrev 2026-01-22 09:05:59 följande:
    Ooo! vilket skutt! Än kan det ju fortfarande bli plus 🙏 hoppas verkligen 

min kurva gick också upp idag igen så tog dumt nog ett meratidigt test troligtvis äl+8 🤪  onödigt men kunde inte låta bli, har ju läst om att det kan gå hehe. A negativt såklart. men har ju plussat på äl +9 två gånger, så blev  girig
    Tack för pepp. ❤️

Håller tummarna för dig med!
  • Hejasommaren
    Sannasv skrev 2026-01-22 08:22:34 följande:
    Tog ett test nu på morgonen och tyckte jag såg ett streck till men det var väldigt väldigt svagt. Syns inte ens på bild så jag tar ett nytt i eftermiddag så får vi se. Hoppas så mycket!!
    Åh då håller jag alla tummarna att det blir starkare till nästa gång! Hur många dagar efter ÄL är du nu?
  • Anonym (Elen)
    Hejvärldenhej skrev 2026-01-22 08:58:39 följande:
    Vad är det som säger att det inte skulle kunna vara graviditet 🥰 ser inga tecken på varken det ena eller andra än 🤞
    Tyckte inte min temp sticker ut med högre än vanligt och idag vaknade jag med en dipp? så nu börjar den gå neråt tyvärr 🥺😔
  • Sannasv
    Hejasommaren skrev 2026-01-22 09:56:33 följande:
    Åh då håller jag alla tummarna att det blir starkare till nästa gång! Hur många dagar efter ÄL är du nu?
    Är 11 dagar efter ÄL nu. Och du?
    Vet sen innan att mina test brukar vara svaga även vid bim så det är bara att hålla tummarna nu 😊
  • CEO86
    Hejasommaren skrev 2026-01-21 16:57:37 följande:
    Spännande! Hoppas verkligen det är en ny graviditet för dig ❤️
    Inget ?gammalt? kvar på VUL, hon kunde se att slemhinnor var väldigt tjocka (det är det man kan se om det är tidigt) så hon skickade mig vidare till lab så nu väntar jag på att få lämna blod så får vi se vad det visar. 
  • Hejvärldenhej
    Anonym (Elen) skrev 2026-01-22 10:49:05 följande:
    Tyckte inte min temp sticker ut med högre än vanligt och idag vaknade jag med en dipp? så nu börjar den gå neråt tyvärr 🥺😔
    Men tempen måste inte va högre än vanligt! Bara att den håller sig ovan mittlinjen! Kan dela mina som exempel om du vill?
  • Anonym (Längtar)

Det låter positivt! Hoppas du får ett positivt resultat :)

CEO86 skrev 2026-01-22 11:10:37 följande:
    Inget ?gammalt? kvar på VUL, hon kunde se att slemhinnor var väldigt tjocka (det är det man kan se om det är tidigt) så hon skickade mig vidare till lab så nu väntar jag på att få lämna blod så får vi se vad det visar. 
  • Hejvärldenhej
    CEO86 skrev 2026-01-22 11:10:37 följande:
    åh 🙌🤞❤️
  • CEO86
    Hejvärldenhej skrev 2026-01-22 13:00:50 följande:
    åh 🙌🤞❤️

HCG låg på 28 så BM misstänker en kemisk igen, vi skulle höras av i nästa vecka och lämna blod på tisdag. 

känns inte så lovande 

Svar på tråden BIM Januari 2026