• En som längtar

BIM Januari 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i Januari 2026! Hittade ing3n påbörjad tråd så jag skapar en. 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 😊

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM Januari 2026
  • Anonym (Elen)
    Hejvärldenhej skrev 2026-01-22 11:32:15 följande:
    Men tempen måste inte va högre än vanligt! Bara att den håller sig ovan mittlinjen! Kan dela mina som exempel om du vill?

Min mittlinje är 36,42 och tempen sjönk till 36,49 idag. Tror verkligen de går mot mens o att den kommer redan i helgen men det är ju inte över förens den kommer ????

Har haft högre temp vid denna tiden på cykeln andra månader när jag inte varit gravid.. därför jag inte har så mycket hopp heller. Men vad har du haft för temp vid plus och hur har din kurva sett ut vid tidigare graviditeter? ❤️

• Babysheep

Tempen störtdök imorse och pmsen stormade in så jag räknar ut mig helt denna cykel, och väntar in mensen nu.
    Lycka till ni som ännu väntar på plus!

• Babysheep
    Babysheep skrev 2026-01-23 07:29:52 följande:

Tempen störtdök imorse och pmsen stormade in så jag räknar ut mig helt denna cykel, och väntar in mensen nu.

4/1 - Elly
    5/1 - Anonym (Längtar) ➕️
    6/1 - Noranora11 ➖
    7/1 - SMEL
    9/1 - Anonym (F96) ➕️
    9/1 - SaSeLa
    10/1 - Nemi ➖
    10/1 - llullish
    10/1 - Anidah
    11/1 - Elisand ➖
    11/1 - Isa94
    12/1 - En som längtar ➖
    14/1 - Berta ➕
    14/1 - Griffin ➕
    14/1 - Bebo7890
    17/1 - Otålig!! ➕
    17/1 - Loviisa92 
    17/1 - Anonym (Längtar innerligt) ➖
    18/1 - Jullan00 ➖
    18/1 Addy99
    21/1 CEO86
    26/1 - Babysheep ➖️
    26/1 - Anonym (Elen)
    27/1 - Hejvärldenhej
    27/1 - Hejasommaren 
    28/1 - Ayla
    30/1 - Tjej90
  • Hejasommaren
    Sannasv skrev 2026-01-22 11:06:00 följande:
    Är 11 dagar efter ÄL nu. Och du?
    Vet sen innan att mina test brukar vara svaga även vid bim så det är bara att hålla tummarna nu 😊
    ÄL+9 idag 😁 har vid vissa toabesök en liten rosa flytning så känner mig mindre pepp idag och misstänker spottings inför mens. Men tempen fortsatt hög så vi får se. Om tempen är hög även imorgon kanske jag tar ett test, annars avvaktar jag till söndag/måndag beroende på om det blir mer spottings eller inte

har du tagit något mer test idag? 🤞🏻🙏🏻
  • Hejvärldenhej
    Anonym (Elen) skrev 2026-01-22 19:29:22 följande:

Min mittlinje är 36,42 och tempen sjönk till 36,49 idag. Tror verkligen de går mot mens o att den kommer redan i helgen men det är ju inte över förens den kommer ????

Har haft högre temp vid denna tiden på cykeln andra månader när jag inte varit gravid.. därför jag inte har så mycket hopp heller. Men vad har du haft för temp vid plus och hur har din kurva sett ut vid tidigare graviditeter? ❤️

Fattar! Hände mig idag med och nu tänker jag som du trots min pepp till dig igår 😅 här är mina två gravidkurvor så kan vi bestämma om vi vill hålla fast vid hoppet lite till ändå. Det gick upp och ner då med för mig! Men kanske skönare att ställa in sig på mens 🤷 testade inte idag pga att min gick ner lite

• Hejvärldenhej
    CEO86 skrev 2026-01-22 18:38:08 följande:

HCG låg på 28 så BM misstänker en kemisk igen, vi skulle höras av i nästa vecka och lämna blod på tisdag. 

känns inte så lovande 

Åh nej 😢 hur mår du? Långt till tisdag?
  • Hejvärldenhej
    Babysheep skrev 2026-01-23 07:29:52 följande:

☹️☹️☹️ suger!! Nästa ägg🙏❤️
  • Babysheep
    Hejvärldenhej skrev 2026-01-23 12:23:56 följande:
    ☹️☹️☹️ suger!! Nästa ägg🙏❤️
    Ja, nästa ägg ska banne mig vara ett guldägg!
  • Anonym (Elen)
    Hejvärldenhej skrev 2026-01-23 12:21:43 följande:
    Fattar! Hände mig idag med och nu tänker jag som du trots min pepp till dig igår 😅 här är mina två gravidkurvor så kan vi bestämma om vi vill hålla fast vid hoppet lite till ändå. Det gick upp och ner då med för mig! Men kanske skönare att ställa in sig på mens 🤷 testade inte idag pga att min gick ner lite

Ja tack för bilderna och peppen!! Det är ju faktiskt så att det inte är över förens mensen kommer men ibland tappar man de lite när tempen lutar åt mens. 

Förstår att du är inne på mitt spår för tempen dök lite, men den dök ju inte alls mycket så hoppas den flyger uppåt igen ❤️

Min temp gick upp lite imorse, hade 36,62 och det var 36,49 igår. Men vi får se om de är slumpen eller om de betyder något, lika spännande alltid för att se morgondagens och hoppas mensen håller sig borta i helgen 🤞🏼

• CEO86
    Hejvärldenhej skrev 2026-01-23 12:23:10 följande:
    Åh nej 😢 hur mår du? Långt till tisdag?

Ja, känns som evigheter bort. vi vill bara veta - har massa planerat för helgen så det känns skönt att ha lite annat att tänka på. 

Svar på tråden BIM Januari 2026