Anonym (Hmmmm.....) skrev 2026-04-30 11:50:22 följande:
Fruktansvärt att du kom på detta - för honom som säkert ville fortsätta. Tyvärr tolkar jag samtalet som att han nånstans känner en lättnad att ni är över nu så han kan fortsätta utforska andra kvinnor. Inte ett ord om att ni ska fottsätta, ursäkt eller ånger -bara lättnad.
Ta hand om dig.
Men då när jag såg hans telefon och tog den så försökte han ta tillbaka den men jag tog den och sa rör inte, låt mig kolla. Han kämpade inte ens emot att ta telefonen. Som exempel narcissisten, wow han kämpade emot att ta telefonen tillbaka så jag inte fick se. Var aggressiv.
Men han här gav upp. Sen slängde jag ut honom och sen skickar han sms "kan vi snälla sätta oss och prata. snälla säg inget till något. Låt det gå en vecka".
Inget kämpade tillbaka att verkligen ta telefonen. Inget gråtande, bönade "snälla jag ber dig. Det var fel. Det var inte jag som hade tinder det var min vän. Det är kollegor som skrev. Det är min kusin som snapar" ja ni vet såna lögner. Inget sånt. Han var tyst och slängde hans kläder på honom och han tog på sig lugnt och gick lugnt ut.