Inlägg från: Ella79 |Visa alla inlägg
  • Ella79

Tilles tråd

Det är inte helt utan att man blir lite avundsjuk på er som ska åka på en förmodligen helt underbar och kanske lite romantisk resa. Sitta på någon mysig uteservering och äta god mat, dricka en kall öl eller smutta på ett glas vin (läs flera). Bada i ett turkost varmt vatten med härlig sandstrand. ÅHHHH jag satt för en stund själv på er uteserveringen kände jag...Jag får väl fortsätta drömma...Men jag hoppas i alla fall att ni får en mycket fin och avkopplande resa.

Tänker på er! Kram Elin

• Ella79

Hej Tille...
    Idag kommer din mamma och pappa och hälsar på din lilla speciella plats, här på jorden -minneslunden. Jag tycker att du ska ta en liten paus från allt fotbollsspelande och badande då så att du kan kika ner på dem när dom kommer. Kanske vill dom säga till dig hur mycket dom älskar dig och då måste man ju lyssna...

Ha en go dag i solen unge herr Vesterlund! (Jag brukar kalla min son så...men Johansson då förståss)...

Många "Svalkande" kramar /Elin

• Ella79

Önskar er den absolut bästa resan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas att ni får bra väder, god mat och att ni möter många snälla och trevliga människor...

OBS! Kör försiktigt!!!

KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!/Elin

• Ella79

Hej Tille. Såg du flygplanet uppe i himmlen idag? Det var din mamma och pappa som åkte förbi. Dom ska på semester till Thailand förstår du...

Du sköter dig snyggt där uppe. Vädret är ju kanon. Idag har vi haft 25 grader. Det är jättehärligt. Fortsätt såhär...Kom ihåg att du är världens finaste lilla kille med de vackraste blå ögonen en liten kille kan ha...Du är saknad...

Kram kram Elin

• Ella79

Visst är det väl ganska fantastiskt. Här sitter jag uppe i norra sverige och där sitter du i Thailand och vi kan kommunicera med varandra...Det är ju otroligt...

Här är det också varmt men inte på långa vägar lika exotiskt och mysigt som ni förmodligen har...Just nu ligger ni säkert på stranden och smuttar på en saftig drink med ett paraply i, det hade i alla fall jag gjort om jag var er. *drömmer mig bort* Sedan hade jag somnat in i min solstol för att sedan vakna några timmar senare ILLRÖD och bränd. Men så gör nog inte ni...För jag vet ju att ni har med er en hel del solkräm *ler*... Ha en underbar tid med varandra...Kram från norr.../Elin

• Ella79

Det är väl klart att Tille är med er till Thailand. Vi på FL har nog råkat skvallra om att ni skulle åka dit och då blev han nog sugen på att hänga med. Så han tog med sig ett gäng av sina vänner och flög dit... Va fint med en fjärilstatuering...

Nu kallar lillchefen (Max) på mig , bäst att gå...
    Önskar er en skön dag i solen Kram Elin

• Ella79

Hej på er...

Therese- det är inte så konstigt att verkligheten ibland kommer ifatt en... Med allt ni gått igenom är det väl ganska naturligt att man vissa dagar känner större saknad och sorg än andra...

Jag hoppas att ni får en fortsatt fin och härlig semester trots att saknaden efter Tille gör sig påmind ibland...
    Tittar till er imorgon igen...
    God Natt och många kramar /Elin

• Ella79

Aktiva som vanligt... Ni hinner med så mycket. Men det klart efter några dagar på beachen är man ganska sugen att röra på sig... Så himla roligt med en fisketur. Men det är naturligtvis inte så kul om man blir sjösjuk...Vad kan man fiska för fisk? Är det kanske Blue Marlin som gäller?

Tänker på er och på Tille varje dag...

Ha en fortsatt underbar resa.../Elin

• Ella79

Om jag var lite avis på er förr så är jag helt otroligt avundsjuk nu när jag sett bilderna... ÅHHHHHH!!!!

Ni ser ut att njuta av er semester och det är så bra så bra...

Hoppas Liam har det fortsatt bra med din mamma, men han längtar nog till ni kommer hem...med alla presenter (för det tror jag att ni har köpt till honom)...

Fortsätt ta hand om varandra Kram /Elin

• Ella79

Hej på er ni fina människor...

Hoppas ni har det fortsatt bra. Har sett på bilderna och det verkar inte vara en dålig resa ni är på...Men det är ni så väl förtjänt av... Tittar till er senare...

/Elin

Svar på tråden Tilles tråd