Tilles tråd
LillemanTösa: Kan jag oxå få en liten kram av dig, du som skriver så fint så tårarna forsa? /Elin
LillemanTösa: Kan jag oxå få en liten kram av dig, du som skriver så fint så tårarna forsa? /Elin
Jag var uppe många gånger i natt med min lilla "sjukling", tänkte på dig ofta, ofta... Hoppas du tycker badet ändå blir "bra". Ge din mamma och pappa en go´morgon tanke från mig och Max. /Elin
Det var ju skönt att få badet avklarat!!! Fortsätter att sända över många, många, många, varma, stora, stärkande kramar. Så många ni vill, så länge ni vill.../Elin
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Ni ska aldrig känna att Ni ska tacka någon för något. Det är Vi som ska tacka er att vi får möjligheten att följa er genom denna tuffa, orättvisa och svåra resa. Vi ska tacka Dig Therese, Nicklas och Tille för att ni gör oss till bättre människor...Jag har läst många inlägg där människor skriver att de kramar sina barn extra mycket nu, de upskattar det de har mer, de inser att deras problem inte var så stora som de trott mm,mm... Hade det inte varit för er hade jag och alla andra inte kommit till insikt om detta...(inte än på ett tag i alla fall) Så det är därför det är vi ska tacka... Och det gör jag från djupet av mitt hjärta...TACK.
Stora, varma, tröstande, stärkande kramar skickar jag till Familjen Tille. Så många ni vill, så länge ni vill.../Elin
Dag efter dag, gång på gång slås jag av att Du Tille verkar kunna leva på luft och kärlek hur länge som helst. Men då är det ju massor av kärlek också...Din speciella familj ger dig massor, massor, massor av kärlek...Önskar dig en skön och smärtfri natt med riktigt sköna och mysiga drömmar.../Elin
Jag som alltid trott att små barn var sköra och ömtåliga, men inte eran Tille inte. Han vill nog hinna göra några fler till bättre människor innan han går...
Nu blåser jag bort ditt onda för en stund *blåser*, visst känns det bättre nu?! Jag fortsätter att skicka Varma, stärkande, Ömma, Försiktiga kramar. Så många ni vill, så länge ni vill.../Elin
Tittade in på aftonbladets hemsida och läste reportaget...Fint...Det såg så himla skönt ut med soool. Här i Umeå är det fortsatt grått och trist för säkert elfte dagen i rad. Att gå ut i t-shirt är inte att tänka på. Men det klart, det är ju inte konstigt att solen lyser över er i Sundsvall då solstrålen själv bor på Lundbovägen 48.../Elin
God natt min minsta vän. Återigen önskar jag dig en smärtfri natt fylld med underbara drömmar. Kramar till hela familjen Tille.../ Elin m.familj...
Nu ska jag knyta mig. Det är ovanligt tidigt för att vara mej..men, men sova måste man göra emellanåt.
Therese- du måste ha skavsår på dina stackars fingertoppar, som du skriver och skriver...Jag tror att alla är ganska impad över att du hinner med att svara på alla frågor. När äter och sover du människa?!! Ta hand om Tillegubben i natt. Håll honom i handen och sjung någonting för honom, det tror jag att han skulle tycka om...Jag brukar sjunga för honom lite tyst här hemmifån och får då för mig att han lyssnar och blir glad...God Natt. Många stärkande, varma kramar /Elin
SNÖ. Det första jag ser när jag kommer från sovrummet nu på morgonen är snö, det snöar...Det kan inte vara möjligt...Nu vill vi ha vår i Umeå också...Jag hoppas i alla fall att solen skiner över Sundsvall idag så att ni kan sitta ute så som ni gjorde när AB var hos er. Det såg så mysigt ut. Jag hoppas att natten varit vänlig mot er alla...Kikar in på en stund igen.../Elin