Tilles tråd
Du är ju störtskön Therese!!!!
Vilka inre bilder jag får av dina berättelser. Jag höll på att garva ihjäl mig när du skrev om jagis och hur du beskrev dina bröst som dinglande elefantöron!!! Det var kul...
Ha det gott! Elin
Du är ju störtskön Therese!!!!
Vilka inre bilder jag får av dina berättelser. Jag höll på att garva ihjäl mig när du skrev om jagis och hur du beskrev dina bröst som dinglande elefantöron!!! Det var kul...
Ha det gott! Elin
God Morgon familjen!
Här är det också mulet, det kommer nog att börja regna när som helst...
Än en gång måste jag bara säga att du är SÅÅÅÅÅÅÅ duktig med träningen. Jag blir så imponerad...Liam verkar också vara en riktig kämpe i spåret! 9 år och så träningsvillig och duktig.
Kul att ha med en "liten" träningskompis på rundorna...
Önskar er en rolig dag! /Elin
Godmorgon familjen!
Vilken dag! Dels så är det fint väder och delst så är det VM-Fotboll ikväll!!!!
Det blir min första Sverigematch detta VM. (När sverige spelade mot T&T var vi på bröllop, så vi kunde inte se den). Jag är så laddad!!! Det nästan känns som att JAG ska spela...Pirrigt...Min sambo Hans åkte till Tyskland i morse för att se matchen live...måste erkänna att jag är lite avundsjuk...
Jag har redan klätt Maxen i sin Sverigedress, det kanske ger tur vem vet...
*Alla på fl. Ikväll hejar vi och håller tummarna för Sverige!!!
Hoppas dagen blir bra och till Liam säger jag lycka till med Golfningen!!! Kram Elin
Det är helt otroligt vad tiden går fort. Läste LillemanTösas inlägg. Är det verkligen två månader sedan Tilleman packade sin väska och reste bort, långt, långt bort!? Tiden går fort, det känns som om det var igår...Jag tittar upp mot himelen och tänker på honom varje dag... Tänk Therese att din son har fått så många människor att börja tänka, agera, engagera och bry sig...Tille kommer för alltid att finnas kvar i människors hjärtan, han är bara lite längre bort nu...
Ha en underbar kväll med Dea!
Sommarkramar /Elin
God Förmiddag familjen!
Jag nu är det faktiskt äntligen sommar... Skönt!!!
Vi håller för närvarande på att planera in en "IKEA resa". Tänk vad konstigt. Här måste man planera och förbereda, pengar ska sparas så att man har råd, inköpslistan ska skrivas och granskas många gånger, och ni, ni kan åka när ni vill och bara vara där i en timme eller två. Vi är där från ca.10.00 till 18.00. Efter en dag på IKEA är man ganska slut vill jag lova...Eftersom vi inte vill åka Umeå-Sundvall turochretur på samma dag håller vi på att kolla upp med våra kompisar på Alnö när det passar dom bäst...
...Och jag gillar dessa IKEA utflykter, så jag ska inte klaga:)
Hoppas dagen har något spännande att bjuda på!
/Elin
God Morgon familjen!
Ni hittar alltid på något roligt med barnen har jag märkt...varje dag är det något nytt spännande som händer...Liam och Dea måste ju tycka att ni är BÄST!!!
Appropå vilka känslor som kommer fram på midsommar...Tänk inte på det nu, kommer tårar så kommer dom...Och gör dom det så låt dem komma. Alla förstår, det är inget att skämmas för...
Jag lovade mig själv att inte vara inne och läsa om Kristoffer eftersom jag blir så otroligt berörd och ledsen. Men det är som att jag styrs dit omedvetet...Helt plötsligt så är jag där och tittar på hans bilder och läser Kerstins dagbok. Nu går jag igenom all sorg en gång till, det är jättejobbigt...Men samtidigt så kan jag inte bara blunda för det heller eftersom jag vet att han finns...Lilla Kristoffer...
Det är tur att ni finns där för familjen Kristoffer!!!
Ha en bra dag och "simma lugnt"! Kramar Elin
God Morgon familjen!
Grått, trist och tråktigt...Är vädret här. Men i Sundsvall lyer säkert solen... Huvudsaken är att det är bra väder imorgon...Våra midsommarplaner innefattar hela dagen utomhus...
Från oss alla (jag och Max) till er alla: En riktigt skön midsommar!!!!
Hej familjen!
Vad trevligt ni verkade ha haft det på midsommar, förutom Liams lilla toalettdykning:)... Stackars han...
ÅHHHHH vilken SKIT match. Här har man gått och laddat i flera dagar och sen tar matchen slut på några minuter...Vad hände??? Nä det var inte alls kul. Då var VM över för denna gång... Ja ja vad är väl en bal på slottet...
Nä nu ska jag fortsätt med att göra en betällning av crocs från england... Det är kul det är bara svårt att välja färg...
Ha en bra dag! /Elin
Hej familjen!
Vad mysigt med bilsemester och skål i jordgubbsbubbel...
Önskar er en härlig semester med mycket sol och bad...
Kom bara ihåg att köra försiktigt i semstertrafiken...
Kram kram kram.../Elin
Sedan tycker jag att alla på fl som beställt och fått sina pins ska skynda sig att betala. Ni kan väl tänka er själva att det inte är så roligt att ligga ute med tusentalskronor...
Ha en härlig semester och kör försiktigt!!!
(Åk lite karusell åt mig oxå)
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM /Elin
God Kväll familjen!!!
Vad skönt att höra ifrån Kristoffer och hans familj... Det känns så skönt på något vis att veta att dom har er... Lilla gulliga Kristoffer... Varje dag är jag så oerhört tacksam att min Max får vara frisk, någonting jag tog för sjävklart innan lilla Tille klängde sig fast vid mitt hjärta...Tusen tack för att du lärt mig så mycket livet, unge man...
Och tack familjen Tille för att jag fick möjligheten att gå i er "skola"...och lära mig så många egentligen självklara saker men som inte kommer fram förän man tänker till... Ni har berört och fortsätter beröra...
Håller tummarna för att det går bra i höst, ni vet vad jag menar...
Men först och främst önskar jag er en hääääääärlig semester...
Många, många, många kramar/Elin
God Morgon familjen!!!
Hoppas resan blir som ni vill. Med mycket sol, bad, glass och karuseller!!!
Än en gång kör försiktigt och drick nu inte allt för mycket "champagne" i bilen:)...
Kommer att sakna att titta er som jag gjort nästan varje dag i månader nu...Men man ni kommer ju tillbaka...
Ha en trevlig sommar!!! Kram Elin
Hoj, hoj...familjen...
Satt just och undrade hur ni har det på semestern?! Tror nog att ni har en massa spännande saker för er, det brukar ni ju alltid ha. Ha en fortsatt härlig och avkopplande semester... Soliga kramar Elin!
God Morgon familjen!
Kikar bara in en snabbis för att önska er en härlig dag...Ni verkar ha det så kuuuul... Vad roligt för er att det verkar gå "hyfsat" fort på Karolinska...Spännande...
KRAM Elin