Inlägg från: Ella79 |Visa alla inlägg
  • Ella79

Tilles tråd

Det är väl inte konstingt att du känner dig lite ledsen och nere. Tänk på allt som ni under en relativt kort tid har fått gå igenom. Vare sig man vill eller inte tär det på psyket nåt fruktansvärt. Komihåg att det är okej att vissa dagar känna att allt är skit.

Jag är så imponerad att ni ändå är så pass starka som ni har varit och är. Det är helt otroligt. Du har inte klagat eller tyckt synd om dig själv en enda gång under denna "resa". Det är beundransvärt. Men du om någon har ju rätt att ibland tycka att livet är orättvist och jävligt...Men du starka människa ser alltid ljust på allt, så om du känner dig nere några dagar tycker jag att du ska ge dig själv tillåtelse att få vara det.

Många kramar till dig, -du otroliga människa, mamma till en fantastisk son. /Elin

• Ella79

Vad skönt att höra att solen skiner över er i Sundvall också! Allt blir som så mycket lättare om vädret är bra. Kom just hem från en långpromenad, vad gott det luktar ute nu. Buskar och träd som blommar för fullt,mmm.

Hoppas du får något gott att äta ikväll till matchen, (*en liten pik till Nicklas*) om ni ska se den...

Kram till er alla! Elin

• Ella79

Nu tror jag att sommaren äntligen har kommit!!!

Solen skiner och det är jättevarmt, nu kan man äntligen känna att det blir en sommar även i år...

Jag undrar just vad dagen har att erbjuda familjen Vesterlund/Svensson idag... Ni ska säkert hitta på någonting roligt med Liam...

Ha en bra dag! /Elin

• Ella79

Vilka fina bilder du har utökat ditt bildgalleri med...

Tille är ju som vanligt världens sötaste på ALLA kort. Jag känner mig som ett barn på julafton varje gång jag går till brevlådan för att se om jag fått boken, men inte än...Den kommer nog när som helst.

Hoppas dagen blir bra med alla sjukhuspersonal och så...

Kram Elin.. PS! (Lill-Elsa är jättegullig, ge henne en snusing från mig.)

• Ella79

Tittar bara in för att säga god natt!

Ikväll har jag busat till det och druckit två öl. Jag har inte druckit någon alkohol på 1år och 3 månader, så två öl blev precis lagom...

Pinsen var jättefina, jag fick dom idag. Skall åka till min syster och mamma imorgon, dom ska få varsin...

Vi "hörs" imorgon Kram Elin!

• Ella79

Hej på er familjen!

I morse var jag med Max på BVC. När vi skulle gå hem tog vi en cykelväg genom skogen, då fick vi följeslag av en vit fjäril. Den flög brvid oss jättelänge. Då tänkte jag på Tille...och dom andra fjärilsbarnen... så fina så fina...

Jag är så stolt över min fjärilspin, den blänker så fint på min jacka...

Kram Elin

• Ella79

Hej familjen!

Oj vilken lång resa ni har framför er, men det ska nog gå bra! Men det är som du säger, det blir nog värst för Liam. Det är ganska bra med sånadära bärbara DVD-spelare, så att man kan se film i baksätet och fördriva tiden.

(Om ni inte har någon så får ni väl svänga förbi Umeå och låna min.) Min syster brukar säga att DVD´n är räddningen när dom åker till fjällen. Utan den skulle dom aldrig kunna åka...Det blir för mycket tjat och bråk i bilen...

Hoppas avslutningen blir fin och att resan går bra...
    Jag hoppas också att ni finner stöd och styrka i varandra. Kerstin och Gunnar har tur som har dig och Nicklas till vänner...

Många kramar Elin... (Snosa lite försiktingt på Kristoffer från mig!)

• Ella79

Hej är det någon som kan ge mig länken till Kristoffers sida!

Hittar den inte nu...

Tack! /Elin

• Ella79

Vad kul med bad!

Jag är absolut bombsäker på att ni är ett fantasktiskt stöd för Kerstin och Gunnar. Ni vet ju precis vad dom går igenom. Ni om någon kan säga att ni förstår och vet. Dom ska vara glad att ni finns där för dom.

Hoppas allt går bra och att Kristoffer mår "bra"!

Ta hand om varandra! Kram, kram, kram Elin

Svar på tråden Tilles tråd