• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Yahoo

Jag tänker på Er i dag. Klockan ett ska jag tända ett ljus ute på gården för den modigaste kämpe jag stött på.
    Hoppas Er dag blir så bra och fin den bara kan.
    Många kramar Malin

• annca

Och vet du vad, Tillepojken, vad jag såg bredvid dörren när jag skulle gå in på jobbet idag? Jo, blommande maskrosor! Såhär, vårens första, blir man faktiskt riktigt glad av! Du har säkert många blommande på ängen, för på ängen, det är var maskrosor ska vara!

Familjen med det stora hjärtat, jag hoppas ni får en fin dag nu. Att ni kan slappna av litegrann mer nu. Jag är övertygad om att ni ordnat något riktigt vackert. 

• Tarjas

God morgon ni fantastiska, kärleksfulla och starka familj...Idag kan jag tänka att ni får ta vara på er styrka ni besitter. Dagen kommer bli minnesvärd , och ni kommer säkert känna allt som livet erbjuder...kärlek,sorg, glädje, skratt, gråt, ömhet, ja allt som är livet. Idag är er dag tillsammans med era nära och kära och Tille-Prinsen förstås... Det kommer bli en fin dag... Kanske den känns tung, men i framtiden, en annan dag kommer denna dagen att vara ett vackert minne... ännu ett av de ni fått uppleva med er älskade lilla Tillevän...härtat...

Skickar så mycket styrkekramar som det bara går och önskar och hoppas att dagen blir allt ni vill...för Tillhjärtat...er Prins...för er...

Kramar imängder och alla mina tankar hos er, som alltid...

Tillevännen...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Tarja

• Klatermaja

Solen skiner - det är ett gott tecken. Tille lyser över oss alla och säger att han mår bra. Mina tankar är hos er hela dagen .

Är det 13.00 det börjar? Vad skulle ni göra med ballongerna?

Kram

/Klatermaja
  • isaacsmams

Idag är det eran dag, eran dag tillsammans med Tille. Den kommer att bli helt fantastisk för ni är helt fantastiska människor. Tille hade inte kunnat fått en underbarare familj, det kan jag lova.

Ni kommer att vara i mina tankar.

Tilles alldeles speciella dag!

Solen har gått upp, dess strålar värmer mina kinder.
    Himlen som igår var gråmulen har idag öppnat sig och jag känner igen dess färg.
    Jag har sett den färgen förr, i en speciell gosses ögon. I Tilles blå ögon.

Idag Tille lille, måste du hålla utkik från ditt träd på din stjärna. Då kommer du se hela din fantastiska familj när dom kommer att hylla ditt lilla liv som betytt så mycket för dom. Och du måste vara beredd, för himlen kommer att fyllas av ballonger som kommer att flyga sakta sakta upp till dig

Idag kommer massor av kärlek sändas till dig, idag Tille är det din alldeles speciella dag.

Idag kommer jag att tänka på dig hela dagen lilla blåögda fjärilsbarn.

Kram Helena i Bollnäs

• Mamma Kaos

with silence come´s peace
    with peace come´s freedom
    with freedom come´s silence

• mamma69

Hallå alla ni andra som ska släppa ballonger för Tille! ska vi försöka göra det kl 13, så ballongerna åker iväg på så många ställen som möjligt samtidigt,

Massor med kramar till Tilleprinsens familj........

• Klatermaja

mamma69: Vad ska ni göra med ballongerna?

/Klatermaja
  • Safari

God morgon!

Har tänkt på er hela morgonen.
    Hoppas nu att ni får en riktigt fin dag och att det inte blir alltför jobbigt.
    Ballongerna blir nog ett jätte fint inslag i cermonin.

Tille, det är nog du som ser till att ni har soligt. Du sitter någonstans och blåser bort alla moln.....

Mina tankar finns hos Er idag.

Kramizar