• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MikaelaSadegh

skrev till er i eran gästbok igår tänker på er idag!!! Hoppas ni får styrkan även idag! kramar Mikaela

• BEllens mamma

Godmorgon Tille, och godmorgon "Familjen ljus och mycket värme"!

Tille: Killen, jag hoppas du har sussat gott i er nystädade stuga och att golven luktade så där härligt gott av såpa hela natten... Hur trivs den nya pojken hos er? Jag tror att han får det bra hos dig och Magnus i er ombonade stuga tillsammans med draken, den varma chokladen och fisketurerna!

Tille, du glömmer väl inte att du och dina änglavänner ska fånga ballonger idag på dan? Runt klockan 13 har jag hört att himlen ska vara full... så ställ er på molnets kant så ni når riktigt många och så ni kan se allt det vackra här nere, lova mig det Tille!?

Till Familjen ljus och mycket värme: Hoppas att er dag blir såsom ni har önskat den ska vara och såsom ni planerat! Solen skiner i alla fall i Linköping idag, och om jag inte är felunderrättat så gör den det även i Sundsvall? Och himmelen är alldeles blå, precis som er Tille-killes vackra ögon... Det lär inte vara ett öga torrt idag... Vad har ni valt för visor eller sånger om ni har valt några? Jag och min familj håller tummarna för att ni orkar med dagen och tänker mycket på er. Det kan nog inte finnas något värre än att förlora sitt barn, men ni har visat på otrolig styrka och mod och jag är mäkta imponerad över hur ni orkat och hur ni har hanterat det. Det är kanske såsom du beskriver det Therese, att det är just uppståndelsen och att du fått skriva av dig, som gjort att du orkat dig igenom den svåra tiden!? Kram till hela familjen, vuxna och barn, och var rädda om varandra och kramas mycket idag, imorgon och för all framtid!

Dunkramar till dig Tille i vanlig ordning och så tar vi en dag, ett ögonblick i sänder.

Till Familjen ljus och mycket värme skickar jag ett fång styrkekramar och lite tröst så här på den stora dagen... *kram - kram*

/Ellens mamma Lotten med familj i Linköping

• Jissa

Solen skiner här hos mig. Det gör den säkert hos er också. Jag önskar er det allra bästa inför dagens ceremoni.

Stora långa kramar från Jissa

• ullis78

Många kramar till hela familjen.
    Hoppas ni får en ljus och fin dag

• Eija77

God morgon!
    Sänder er en extra värmande tanke en dag som denna. Tyvärr kan jag inte tända ngt ljus för Tille under ceremonin eftersom jag precis den tiden ska hämta äldsta dottern på dagis... men som sagt, ni finns ändå i mina tankar...hela tiden.
    Kramar till hela familjen och till änglapojken Tille... i mitt hjärta

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet.
    I dag skinner solen fra en helt blå himmel.
    Dere finnes i mine tanker og i mitt hjerte - i dag, i morgen, i evighet. Håper dagen bringer fine minner å se tilbake på.
    Styrkekram til alle dere Gode.
    Irmelin og Raymond med familie.

• AnnaCarina

Hej Therese
    tänker på er, jag hoppas att begravningen blir vacker och fin, men det vet jag egentligen redan att den kommer att bli, det är ju ni, familjen kärlek som har planerat den. Hoppas oxå att solen skiner så mycket hos er, som den gör här hos mig. Himmlen är oxå så klarblå som den bara kan vara. Jag tänkte ha en tyst minut för Tille kl 13.00, för att hedra fjärilspojken, hoppas att det är flera som vill vara med.

Ni finns i mina tankar,
    Stora och varma styrkekramar från
    Anna

• kos

Godmorgon !

Jag tror att Tille pratade med väderguden i går
    För det är strålande sol!
    Tänker extra mycket på er i dag
    Många kramar Till er.

Karolin