• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Molly 1974

Skänker mina tänkar tiil er idag

()
                                                 ||
                                                 ||
                                                 ||
                                                 ||

Älskad och saknad Vila i frid TILLE Lille 

Ska till kyrkan och tända ett ljus för dig

Malin, Johnny och Sanna

• Annica71

Godmorgon.

Idag är det din dag Tille-Lille. Hoppas vädret i Sundsvall är lika fint som här i Göteborg. Det har varit kallt inatt så jag fick skrapa bilen i morse men nu skiner solen så fint så och det kommer bli en underbar solig dag idag. Hoppas som sagt det är lika fint hos dig.

Du finns alltid i mina tankar. Du underbara lilla söta goa kille som fick finnas bland oss alldeles för kort tid. Men du vet väl om hur stor inverkan du gjort på mig och alla andra?
    Under din tid hos oss uträttade du mer än jag kommer göra i hela mitt liv. Och minnet utav dig kommer för alltid påverka oss alla på ett positivt sätt.
    Jag tror på att det finns en mening med allt som sker, även fast man inte alltid förstår meningen.

Vet du Tille-Lille? Jag har namnsdag idag och det är jag glad för. Glad att DIN dag är just när jag har namnsdag.

*kramis*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • ninaa 65

Godmorgon!
    Solen lyser här idag i blekinge, det är nog som så att lille Tille-vännen vill att vi ska få se
    om någon ballong flyger förbi här.
    Tänker på er idag extra mycket.
    Lillemantösa skrev så fint till er så mina tårar strömmar ner på mina kinder idag, hon skriver så fint till er. T
    Ta hand om varandra idag och kramas hårt.

• BEllens mamma

"Se mig för här är jag, låt mig få komma nära,
    till era hjärtan, såsom den jag är.
    Den jag försöker vara, ge mig min morgondag,
    min enda längtan nu och här, älska mig för den jag är!"

"Se fjärils vingars slag, i alla himmlar fara,
    se alla ögon, tindra stjärneljus,
    låt livet komma nära, se mig för här är jag,
    min ända längtan nu och här, älska mig för den jag är!"

Den här låten, "Älska mig", är så mycket Tille... det finns så mycket kärlek i den och både stjärneljus, ögon och fjärilen nämns...

Kram på er alla...

Ellens mamma Lotten

• buzans

GodMorgon Familjen Kärlek.
    Tänker på er. Många varma kramar
    Anna
    Tille, snart kommer ballonerna! Håll utkik!

• Miina

Idag strålar solen från en klarblå himmel. Det känns som om himlen öppnat sig för er, att Tille blickar ner och sänder sin kärlek till jorden.

Mina varmaste tankar och kramar till er!

• MikaelaSadegh

Ps kl 1300 ska jag lee det bredaste jag kan och tänka på Tilles blåååååååa ögon och livet i han blick och tacka gud för en till ängel!! för det är precis så jag ser honom nu!! Och tack för att du delade med dig av din sorg så att vi andra kan få vishet och information om denna sjukdom...... ¨å många kraar du behöver Mikaela Nyman

• Ella79

Tänder ett ljus för Tille på er speciella dag. Det kommer att bli så fint så fint...Va gulligt att Liam får lägga gosedjur vid minneslunden. Tänker på er extra mycket idag. Ni kommer säkert att få en jobbigt dag med mycket blandade känslor, men också en dag fylld med värme och fina minnen. Den kommer att bli alldeles...alldeles underbar!

Många stärkande kramar till en helt otrolig liten familj någonstans i Sundsvall.../Elin

• MikaelaSadegh

Ps kl 1300 ska jag lee det bredaste jag kan och tänka på Tilles blåååååååa ögon och livet i han blick och tacka gud för en till ängel!! för det är precis så jag ser honom nu!! Och tack för att du delade med dig av din sorg så att vi andra kan få vishet och information om denna sjukdom...... så många kramar du behöver Mikaela Nyman

• Julia2006Mollie2011

God morgon till er underbara familj!
    Ljuset e tänt här hemma...
    Hoppas ni får en fin dag....
    MÅnga varma Kramar från Skåne